kiusaaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mami35
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mami35

Jäsen
29.06.2005
33
0
6
Heippa!

Onko kellään omakohtaista kokemusta "henkisestä kiusaamisesta" taloyhteisössä". Itse olen sen uhri tällä hetkellä ja se ilmenee niin että tässä talossa missä asun tyttäreni kanssa on eräs ihminen joka panettelee mua tutuilleen ja ystävilleen eli haukkuu kaikin tavoin mua ja mun lasta ja mun kasvatusperiodia eli en osaa hänen mielestään kasvattaa lastani oikein. Ja muutenkin tämä ihminen valittaa joka asiasta, muiden kanssa ei ole ongelmia, vain tämä ihminen saa välillä miettimään että hän ei ole kelvollinen asumaan taloyhteisössä jossa on normaalia elämää. En halua millään lailla kertoa tämän enempää ettei kumpikaan osapuoli, varsinkaan mä itse tule tunnistetuksi koska hänen tuttujaan tai hän itse voi käydä täällä keskustelupalstalla mutta jos joku olisi kiinnostunut kertomaan omista kokemuksistaan kiusaamisesta niin haluaisin keskustella enemmänkin aiheesta. :ashamed:

Hei!
Omakohtaista kokemusta ei tollasesta ole mutta ota ihmeessä isännöitsijään yhteyttä ja kerro tilanteesta.Hän on velvollinen puuttumaan asiaan.Jos kyseessä vuokra-asunto niin varmasti saa varoituksen ja jos vielä jatkuu niin luulisi että häätö häämöttää. Kyllä pistää vihaksi sinun ja lapsesi puolesta :kieh:
Olen itsekin yksinhuoltaja,pojat 15v ja 10kk.Kävin kyselemässä isien palstalla heidän mielipiteitään ; Mitä mieltä miehestä joka.....ajattelin vaan jos haluat käydä lukasemassa mun tilanteeni.

Voimia sinulle ja lapsellesi :hug:

Yhteistyössä