Kiukuttaa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neiti Apila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

neiti Apila

Aktiivinen jäsen
16.09.2008
1 113
0
36
Onko tämä Oulu tosiaankin näin tuppukylä, ettei täällä ole yksikään kiinalainen auki tänään!? Tulee nuo lantut ja muut lootat jo korvista ja perhana ei missään vastata. Ihan itku silmässä. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja jai:
Kokeilitko soittaa Flavour Palaceen?

Tottakai, heti ekana. Ovat lomalla 12.12. - 13.01. Snif.

hemuli: Kokkien ei tarvitse huilata kun on maksavia asiakkaita jonossa. Rauta olis nyt just kuuma.

Höpötintti: Tehtiin viime viikolla ennakkoon, just tän takia. Ei auttanut.

Alkuperäinen kirjoittaja neiti Apila:
Alkuperäinen kirjoittaja jai:
Kokeilitko soittaa Flavour Palaceen?

Tottakai, heti ekana. Ovat lomalla 12.12. - 13.01. Snif.

hemuli: Kokkien ei tarvitse huilata kun on maksavia asiakkaita jonossa. Rauta olis nyt just kuuma.

Höpötintti: Tehtiin viime viikolla ennakkoon, just tän takia. Ei auttanut.
Ai että oikein jonossa..tee itse pöperös.

Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:

Juu, teinki. Mut tänään siellä on puolen yön jälkeen jono ovella aivan varmasti, tai paremminkin yrittelijöitä. Tapaninpäivänä kaikki baarit on ääriään myöten täynnä. Joka vuosi. Ja joka vuosi ihmiset haluaa hakea kotiin lähtiessä sapuskaa mukaan, jouluruokien ylikyllästämänä. Tervetuloa tutustumaan!

Alkuperäinen kirjoittaja neiti Apila:

Juu, teinki. Mut tänään siellä on puolen yön jälkeen jono ovella aivan varmasti, tai paremminkin yrittelijöitä. Tapaninpäivänä kaikki baarit on ääriään myöten täynnä. Joka vuosi. Ja joka vuosi ihmiset haluaa hakea kotiin lähtiessä sapuskaa mukaan, jouluruokien ylikyllästämänä. Tervetuloa tutustumaan!
Ei kiitos, osaan itsekin kokata ruokani. Olen ravintolakokki ammatiltani.

Onneksi jotkut ravintolat ajattelevat työntekijöitäänkin & näiden perheitä, ja jotkut yrittäjät ajattelevat itseään & perhettään, ja pitävät ovensa kiinni joulupyhien ajan.

Mun miehen tämänhetkinen pomo ei ajatellut :kieh: , he ovat tänään auki.

Ei kiitos, osaan itsekin kokata ruokani. Olen ravintolakokki ammatiltani.

En tarkoittanut, että tule kokeilmaan ruokaa, vaan tule katsomaan miten känniset ihmiset haluaa juuri tänään sitä jotain aivan muuta kuin kinkkua tai uudelleen-uudelleen-uudelleen lämmitettyjä laatikoita. Uskoisi alan ihmisen, kuten itse olet, asian ymmärtävän.

Ihme sota nousi tästäkin asiasta näemmä. Ovatko kaikki mökkihöperöityneet vai mitä tämä on? Ihmettelin vain ääneen, kun ei tuollainen "pikaruokala" ole auki, jos kerran heset ja mäkkäritkin. En ole ihmetellytkään minkään gourmetruokaloiden aukioloaikoja. Mutta jos ruoka on tasoa huoltoasema, olin KUVITELLUT että ne auki olisivat.

Ja kyllä, huoltamotason ruoka menisi vain siksi, että tässä on kestitty pari päivää kymmentä ihmistä ruokineen, tiskeineen, kahveineen ja konjakkeineen, olisi jo minunkin vuoroni ollut saada jotain valmista ilman vaivannäköä. Kiitos.

Yhteistyössä