Kenellä vauva laskeutunut myöhään??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raskaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Raskaana

Vieras
Täällä menossa raskausviikko 39, eikä vauva ole vielä kiinnittynyt eikä laskeutunut, tuntuu ettei jaksa enään mitään ja itku tulee vähän väliä :(
Miksi se ei voi jo laskeutua ja kiinnittyä? Kaikki paikat kipeänä ja nukkuakkaan ei voi öisin kun liitoskivut on niin hirveitä...
Pahamieli,enkä mä jaksa jos tämä menee yliajalle, hermot on jo niin riekaleina ja mä oon niin väsynyt :(

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Emmää edes tiedä milloin ovat laskeutuneet! :o

Mulle neuvolantäti sanoi että nähdään vielä ainakin pari kertaa, kun ei ole kiinnittynyt eikä laskeutunut, eikä helevetti tuu edes supistuksia yhtään :(

Tää kolmas 37+5 ja neljäs 39+6. Ja tää meidän neljäs tulikin rytinällä. Ei ollut mitään ennakoivia supistuksia eikä aavistustakaan, että se voisi syntyä niillä supistuksilla. Nämä supistukset tuli 5-7 min välein. Eikä edes niin säännöllisinä. Mutta ehdin just saliin. ja syntyikin 4kg poika hetkessä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tää kolmas 37+5 ja neljäs 39+6. Ja tää meidän neljäs tulikin rytinällä. Ei ollut mitään ennakoivia supistuksia eikä aavistustakaan, että se voisi syntyä niillä supistuksilla. Nämä supistukset tuli 5-7 min välein. Eikä edes niin säännöllisinä. Mutta ehdin just saliin. ja syntyikin 4kg poika hetkessä.

Kiitos.Tuo lohdutti jonkin verran, jospa tämäkin tulisi sitten pian ulos täältä.

Yhteistyössä