Kiukuttaa taas toi mies

vieras
Ehkä joissain kulttuureissa naisella ei ole oikeutta kieltäytyä seksistä, mutta meillä on.
Törkeitä nuo viestit joissa annetaan ymmärtää että on pakko naida vaikka ei halua.
Jos joku vonkaa baarissa pitääkö sillekin antaa vaikkei halua ettei sille tule paha mieli?
Jos joku tulee kadulla vonkaamaan annetaanko sillonkin?

Komppaan
Alkuperäinen kirjoittaja Mystiq:
Mulla on sama ongelma, mutta päinvastoin.

Eli ite haluaisin vaikka joka päivä, mies keskimäärin kerran viikossa tai kahdessa. =/
On se käynyt lääkärilläkin asian suhteen (sinne meni 250?, noin), mutta mitään "vikaa" ei löytyny, himppasen alhainen joku hormoni, mutta ei liikaa lääkärin mielestä.

Että seuraavaksi kait 250km päähän jonneen terapautille, ei täällä niitä ole.

Kyllä mä jotenkin otan ton vallankäyttönä, kun usein tulee sänkyyn jo ekaksi sanoen, että on pää, jalka, selkä, mikä lie kipeä. Tai vastaa vaan ei kun kysyy, ei perustele.
Jos teen aloitteen, ei käy. Mun pitää olla KILTTI, että tippuu, jos oon jäkättän päivällä, niin ainakaan en saa. Enkä mä jaksa olla ylikorostetun kiltti, että tippuis.
Eli mun on välillä pakko käyttää oman käden oikeutta ja siitäkin oon joskus jääny kiinni ja mies ihmettelee. Kun se olis jotenkin ihmeellistä ja noloa ja mulle tulee jo valmiiksi syyllinen olo.

Sitte tulee kierre. MÄ oon äkäinen kun en saa ja sitten en ainakaan saa.
Ja arvatkaa vaan kuinka SATOJA kertoja oon itkenny mokoman asian takia? Mun on pakko olla viallinen jotenkin, ei tää voi olla miehen syy, etten mä kelpaa. =/

Täällä toinen vaimo, joka on samanlaisessa tilanteessa...En voi sille mitään, että tunnen sääliä ap:n miestä kohtaan. Nimittäin meidän suhteessa minä olen se "mies", joka saa kuunnella jatkuvia tekosyitä ja muuta torjuntaa...Tuntuu todella pahalta! Ei minunkaan mielestä ketään saa pakottaa seksiin, mutta jotenkin sekin tuntuu väärältä, että toinen saa kieltäytyä hamaan tappiin asti ja toisen vain pitäisi ymmärtää. Aina. Sitten jos (tai kun!) kun lipeät vieraisiin, olet maailman huonoin ihminen ja oikeutettu kaiken mahdollisen paskan kaatamiseen niskaasi.

Ap, miksi toisen pitäisi ymmärtää ainaista kieltäytymistäsi mutta sinun ei tarvitse ymmärtää hänen halujaan?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Komppaan:

Eli ite haluaisin vaikka joka päivä, mies keskimäärin kerran viikossa tai kahdessa. =/
On se käynyt lääkärilläkin asian suhteen (sinne meni 250?, noin), mutta mitään "vikaa" ei löytyny, himppasen alhainen joku hormoni, mutta ei liikaa lääkärin mielestä.

Sinä haluat joka päivä ja mies käy terapeutilla? eiköhän sinun kuuluisi käydä siellä.
ehkä olet liian päällekäyvä ja miehesi pelkää sinua?
miehelläkin on tunteet ja oikeus sanoa ei.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Sinä haluat joka päivä ja mies käy terapeutilla? eiköhän sinun kuuluisi käydä siellä.

Kaisu

MIehelläkin on oikeus sanoa ei, tottakai, mutta entä puolison velvollisuus sanoa kyllä?

Kun toinen sanoo ei, niin se pitää ymmärtää ja hyväksyä. Miksi toisen puutteessa pitäminen pitää ymmärtää? Miksi se on niin väärin, jos tuossa tilanteessa pettää?

Itse olisin jo vieraassa pedissä, ei millään pahalla.

minä vain
Jos toinen haluaa seksiä päivittäin ja toinen kerran kuukaudessa, milloin seksiä "kuuluu" harrastaa? Täällä moni tuntuu olevan sitä mieltä, että kerran kuussa. Silloinhan tehdään juuri niinkuin haluttomampi osapuoli haluaa. Eli toinen on saanut 100% tahtonsa läpi.

Kyllä parisuhteessa pitää tulla toista vastaan asioissa kuin asioissa. Toinen haluis päivittäin, toinen kerran kuussa. Miksei tälläisessä tilanteessa harrasteta seksiä 2-3 kertaa kuussa. Toinen ei saa läheskään niin usein kuin haluaa ja toinen "joutuu" harrastamaan pari ylimääräistä kertaa vaikkei haluakaan. Reilua - eikö totta?

Täytyy myöntää, että ymmärrän kyllä näkökantasi asiaan, mutta ymmärrän myös miestäsi. Eli näissä tilanteissa varmasti molemmat ovat onnettomia seksielämän suhteen. Onneksi teillä on kuitenkin muuta hellyyttä, edes jonkinverran. Se on mielestäni hyvä asia. Voisitteko kuitenkin jonkunlaiseen kompromissiin päästä. Mun mielestä on väärin, jos mennään vain toisen ehdoilla, oli sitten kyse kummasta tahansa. Jokin kultainen keskitie, missä molemmat joustaisivat vähän. Pidemmän päälle tuo alkaa varmasti rassaamaan parisuhdetta.

vieras
Ehkä joissain kulttuureissa naisella ei ole oikeutta kieltäytyä seksistä, mutta meillä on.
Törkeitä nuo viestit joissa annetaan ymmärtää että on pakko naida vaikka ei halua.
Jos joku vonkaa baarissa pitääkö sillekin antaa vaikkei halua ettei sille tule paha mieli?
Jos joku tulee kadulla vonkaamaan annetaanko sillonkin?
No jos sen kokee pakkona niin ei tietenkään ole pakko pakko. Mutta ehkä tosiaan riippuu suhteesta. Meillä ei ukko vonkaamalla vonkaa ärsytykseen asti, mutta jos haluaa, ja minä en, niin voi olla, että suostun koska itsekin tykkään seksistä. Onko tämä näkökulma todellakin niin vaikeaa ymmärtää? En koe sitä pakkona, vaikka ei se mun mielessä ekaksi ollutkaan.

helmi
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Alkuperäinen kirjoittaja Äh:
Tossa tilanteessa mä antasin nopeesti peiton alla pimeessä. Loppuu vonkaaminen vähäks aikaa kun luulee saaneensa.
No mut kun kauheesti hommaa :snotty: Ehkäisykapselista johtuu veemäinen välivuoto ja limakalvot on vieläki raskauden takia kuin Saharan autiomaa |O Ei jaksa vaivautua sen takia että vaan toinen olis tyytyväinen :snotty:
Muuten mä tekisinkin niin...
no oli mullakin limakalvot kuivat koko imetyksen ajan ei se ollut syy olla haluamatta! tuskin on sullakaan,nimittäin kyllä se kosteus alun jälkeen tulee(alkuun voi laitta sitä liukkaria) eli se ei voi olla syy, mikä on oikea syy??

kyllä rakkauteen kuuluu toisen haluaminen. ymmärrätkö kuinka paljon loukkaa jatkuva torjuminen,et varmaan ole kokenut sitä? se loukkaa uskomattoman paljon, se herätää epäilyjä, aiheuttaa kireyttä suhteeseen yms. hae itelles apua jos ongelma ei selviä.

helmi
Alkuperäinen kirjoittaja jui:
oletko miettinyt miks miehen runkkaaminen on sulle niin hirveetä? Suuhun oton ehkä voisin jotenkin ymmärtää.
Siitä tulee sellainen olo et painostetaan... Oon sanonu miehelle ihan suoraan, et hän on romauttanu mun itsetunnon joskus ihan nollalukemiin ( pariin otteeseenkin ja tässä kasaillaan jos joskus saatais vaikka jotain ehjääkin) ... Ja et mä tartten aikaa, ihan oikeasti aikaa ilman minkään sortin painostusta. Ja sit kun oon siinä pisteessä et voisin jopa miettiä tekeväni hänelle jotain tuommoista, hän ei muistakaan kuinka särkyvässä vaiheessa koko homma on ja alkaa painostaa, ei välttämättä sanoilla mutta eleillä ym...[

miksi sitä tarvii ajatella noin negatiivisesti asia? siis minusta se kertoo sen että sinä olet miehesi mielestä ihana ja seksikäs ja haluttava!! ja sä vittuunnut siitä, miksi? en ymmärrä.su asenne: yhyy mun mies haluaa mua,kamalaa :'(

Hui, olitte saaneet pitkän keskustelun aikaseksi ilman muakin :snotty:
Mut tota, sen verran vaan et mä en kyl mitenkään tekosyillä kieltäydy vaan kyllä mun mies tietää et miks kieltäydyn. Enkä mä ymmärrä sitä et jos se tekee fyysisesti kipeää onko siihen pakko suostua? Vaikka kuinka olis liukkaria?

harmaana
hedona, mä kyllä ymmärrän sua.
Ei munkaan tekis mieli seksiä kun on jotain epämääräisiä vuotoja :x

Ja sattuu mullakin seksi, synnytyksestä 8kk. ja se kipu on alavatsalla, ei limakalvoilla.

Mut tota, sen verran vaan et mä en kyl mitenkään tekosyillä kieltäydy vaan kyllä mun mies tietää et miks kieltäydyn. Enkä mä ymmärrä sitä et jos se tekee fyysisesti kipeää onko siihen pakko suostua? Vaikka kuinka olis liukkaria?
No ei tietenkään ole! Mulle ainakin tulisi melkosen paska fiilis sen takia että suostuisin vaan koska mies niin haluaa. Mielummin olisin sitten sen kamala pihtari (hyvästä syystä ).

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
No ei tietenkään ole! Mulle ainakin tulisi melkosen paska fiilis sen takia että suostuisin vaan koska mies niin haluaa. Mielummin olisin sitten sen kamala pihtari (hyvästä syystä ).
No sitä minäkin :| Ei se kivaa ole enkä mä tilanteesta "nauti" millään tapaa. Olisihan se joo varmaan ihan mukavaa jos olis kunnon seksielämä. Mut se ei nyt just onnistu monesta syystä. On monenlaista vikaa, niin mussa kuin hänessäkin. Miksi se on ihan ehdottomasti mun vika, mä olen pihtari ja tarinan pahis? Eikö kenellekään tullut mieleen, et ehkäpä se kipu helpottais jollei mies olis koko ajan vonkaamassa ja painostamassa? Kun ei tarttis jännittää ja väkisin ryhtyä mihinkään?

Yhteistyössä