Kiukuttaa! Sen kerran kun apua pyytää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaimokulta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla aina sama tilanne eli olen pienten lasten kanssa kotona ja mies viikot reissuhommissa. Pyöritän yksin tätä taloutta arkisin ja aika lailla viikonloppuisinkin koska mieshän ei kauheesti meidän arjesta mitään tiedä. Mä kuitenkin pidän puoleni että saan levättyä viikonloppuisin. Esim. mies oli lähdössä eilen saunomaan kaverillesi klo 16 eteenpäin, mutta lähti sitten lasten kanssa aamupäiväksi ulos/kaupoille missä nyt olivatkaan. Tänään annoin miehen nukkua krapulaansa mutta saa taas lähteä niiden kanssa johonkin illalla. Kerta kuukauteen "ajan" miehen vanhemmilleen viikonlopuksi ja nautin yksinolosta kotona. Mun mies harvemmin "tarjoaa" mulel tilaisuutta levätä tai olla yksin, mutta kun itse pidän puoleni, niin on kyllä lasten kanssa.

Onhan toi väärin, että miehesi pitää oikeutenaan häippästä tosta vaan vuorokaudeksi "saunomaan", eikä edes vaivaannu ilmottamaan ettei tule kotiin yöksi. Ja oliko vielä niin, että on viikotkin töissä muualla? Onko jo tullut kotiin?

Ei ole tullut edelleenkään tai ilmoittanut mitään...

Mies tekee reossuhommia, välillä on koko viikon pois jja toisinaan pääsee kotiin illalla
Vkoloput on vapaalla. Meillä mies tietää ja tuntee kyllä meisän rutiinit, vaikka ei niihin paljoa osallistu. Mä koen ite pääsevän kuitenkin helpommalla" kun saan olla kotona Lapsen kanssa, joten en miestä arkisin oikeestaa mihinkään velvoita. Joskus pyydän hoitamaan pojan iltapesut jos on arkena kotona. Ja osallistuu kuhan pyydän, toisinaan pyytämättäkin.

Onhan toi väärin, että miehesi pitää oikeutenaan häippästä tosta vaan vuorokaudeksi "saunomaan", eikä edes vaivaannu ilmottamaan ettei tule kotiin yöksi. Ja oliko vielä niin, että on viikotkin töissä muualla? Onko jo tullut kotiin?

Nimenomaan toi ilmoittamatta jättåminen mua nyt risoo! Ja eipä tästä ole ku muutama kk aikaa kun oli samantapainen tilanne ja sanoin että ei noin. Mit eipä menny näköjään perille vaikka silloin niin ymmärtävinääm olikin...

[QUOTE="hihi";28986827]mie oisin varmaan kiukuspäissäni soittanu jo et ei tarvii takas tullakkaan :D[/QUOTE]

Pakko myöntää, että mielessä on kåynyt :D mut en mä kuitenkaan tee niin, koaka totta se uhkaus ei olis :D kyllä mä miehen takas kotii tahon vaikka välillä tällästä onkin...
Vaikee uskoa, että kello on jo puoli neljä eikä ole tullut...mieleen alkaa hiipiä jo huolta, mutta kiukky torppaa sen nopeasti! Ryyppäämässä se on ollut eikä pysty krapulaltaan ajamaan :(

Niinpä...aiemmin (tosin edelleenkään en useasti oke edes pyytänyt) on toiminutkin niin että toki voin levätä
Eka kerta kun mies 'dissasi' mut :( lapsi on vuoden nyt.

Tää tuli jotenki puskista. Näin että myös mieheni on väsynyt ja tuedän että hän näki saman minusta, sanomattakin. Ja sanoin ja apua ei tullut. Prkle!!!!!

No nyt kun huomaat, minkälainen mies on kyseessä, niin älä sitten lähde tekemään useampaa lasta hänelle.

No jos sinä lorvit päivät pitkät kotona niin kyllä miehellä on oikeus vapaa-aikaansa ja rentoutumiseen että jaksaa tehdä työtä ja hankkia perheelle elannon. "Miljoona arjen pyöritykseen tarvittavaa raskasta asiaa" :laugh: Älä nyt edes viitsi. Työ on raskasta, kotona oleminen ei.

KOTONA OLEMINEN EI OLE MITÄÄN TYÖTÄ

Eli kun mies tulee töistä niin hänellä ei ole mitään velvollisuutta ottaa kotia ja lapsia vastuulleen ja päästää sinua rentoutumaan. Sinulla on aikaa rentoutua pitkin viikkoa.

Jumaliste, mies ole mikään vanki omassa kodissaan. Ei ole mitään velvollisuutta koko ajan raportoida Justiinalle kotiin että missä mennään ja saako olla vielä vähän aikaa. Käsittämätöntä miten jotkut naiset kohtelevat miestään kuin lapsia.

g5xC7my.jpg

Mies tuli kotiin, ihan niinku ei mitään. Iloisesti moikkas. Moikkasin takas ja sanoi , että kävit sitte saunomassa "joo". Vähän aikaa oltiin kaikki olkkarissa ja voi sitä pojan iloa ku isä tuli. Mä lähdin nyt makkariin ja sanoi eträ hän katsoo nyt lasta että mäkin saanlevättyä ja omaa aikaa.
Olin jo poiss kun perästä kuului "kiitti*oma nimeni*"
Huusin takas että no ite lähdit saunomaan, olit koko yön poiS etkä edes ilmoittanut vaikks tiesit mun olevan väsymyt. Ei kuulunut enää mitää. Nyt kuuluu leikinääniä. Vituttaa.

Minun mielestä ihan vaan hyviin tapoihin jo kuuluu ilmoittaa jos on yötä pois. Kuin moni äiti telis niin ilmoittamatta? Ja mä jos joku en olw Justiina, mutta sen verran vaadin kunnioitusta että ees ilmoitetaan jos wi kotiin tulla!

Mies tuli kotiin, ihan niinku ei mitään. Iloisesti moikkas. Moikkasin takas ja sanoi , että kävit sitte saunomassa "joo". Vähän aikaa oltiin kaikki olkkarissa ja voi sitä pojan iloa ku isä tuli. Mä lähdin nyt makkariin ja sanoi eträ hän katsoo nyt lasta että mäkin saanlevättyä ja omaa aikaa.
Huusin takas että no ite lähdit saunomaan, olit koko yön poiS etkä edes ilmoittanut vaikks tiesit mun olevan väsymyt. Ei kuulunut enää mitää. Nyt kuuluu leikinääniä. Vituttaa.
Mikä helvetti sun ongelmasi on? Sääliksi käy miestä kun joutuu tuollaisen kanssa saman katon alla kärvistelemään. Varmaan hirveä nalkutus ja/tai mykkäkoulu ja paskamyrsky pitää nyt tuostakin nostaa. Miehenä ottaisin eron tuollaisesta.

Voi miespoloista, niiiiiiiin väsynyt vapaa-ajanvietostaan, että nyt pitäs taas vaimon vaan joustaa.

Kiitos toiselle myös lähes jokaiseen isä viihteellä -ketjuun ilmestyvästä justiina-kuvasta. Löytyiskö sulta muitakin kuvia?

Puhelimeen vastataan, kun kotoa soitetaan. Piste. Akkua ei päästetä loppumaan. Puhelin pidetään kuuloetäisyydellä. "Mulla oli puhelin vuorokauden äänettömällä/autossa/kannon päällä" ei ole hyväksyttävä selitys. Kun sitä puhelinta suurin osa muutenkin koko ajan räplää, niin miten sitä ei kuule, kun vaimo soittaa? Kyseessä voi olla hätätilanne, sen vuoksi se kotoa tuleva puhelu otetaan vastaan, vaikka kuinka olisi kivaa poikien kanssa.

Yöksi tullaan kotiin, ellei olla asiasta erikseen sovittu. Jos on rahaa ryypätä, on rahaa taksiinkin. Ja jos kuitenkin jää hetken mielijohteesta jonnekin yöksi, siitä ilmoitetaan kotiin.

Kun toinen on väsynyt, se päästetään lepäämään. Väsyneestä vanhemmasta ei ole kuin haittaa.

Musta nämä on ihan perusjuttuja, sellaisia itsestäänselviä juttuja. Vai onko esim. kaksi ensimmäistä teidän mielestänne ihan liikaa vaadittuja? Mitä mieltä on "täh #42"?

Puhelimeen vastataan, kun kotoa soitetaan. Piste. Akkua ei päästetä loppumaan. Puhelin pidetään kuuloetäisyydellä. "Mulla oli puhelin vuorokauden äänettömällä/autossa/kannon päällä" ei ole hyväksyttävä selitys. Kun sitä puhelinta suurin osa muutenkin koko ajan räplää, niin miten sitä ei kuule, kun vaimo soittaa? Kyseessä voi olla hätätilanne, sen vuoksi se kotoa tuleva puhelu otetaan vastaan, vaikka kuinka olisi kivaa poikien kanssa.

Yöksi tullaan kotiin, ellei olla asiasta erikseen sovittu. Jos on rahaa ryypätä, on rahaa taksiinkin. Ja jos kuitenkin jää hetken mielijohteesta jonnekin yöksi, siitä ilmoitetaan kotiin.

Kun toinen on väsynyt, se päästetään lepäämään. Väsyneestä vanhemmasta ei ole kuin haittaa.

Musta nämä on ihan perusjuttuja, sellaisia itsestäänselviä juttuja. Vai onko esim. kaksi ensimmäistä teidän mielestänne ihan liikaa vaadittuja? Mitä mieltä on "täh #42"?
:laugh:

Maailma oli paljon parempi paikka vielä 80-luvulla kun ei ollut matkapuhelimia joilla naiset pystyivät valvomaan ja kontrolloimaan miehiään pitkienkin matkojen päästä.
Parisuhteen pitää perustua luottamukseen ja siihen että annetaan toiselle tilaa elää. Ei siihen että toista pidetään talutusnuorassa.

Ap:han pääsi nyt lepäämään vaikka hänellä on tilaisuus levätä pitkin viikkoa koska saa olla kotona miehen käydessä töissä. Mutta käyttää näköjään nyt aikansa puukottaen miestään selkään anonyymilla internetpalstalla ja lietsoen lisää kiukkua itseensä. Ei voi olla kovin terveellä pohjalla tuollainen suhde.

Alkuperäinen kirjoittaja täh;28987431:
:laugh:

Maailma oli paljon parempi paikka vielä 80-luvulla kun ei ollut matkapuhelimia joilla naiset pystyivät valvomaan ja kontrolloimaan miehiään pitkienkin matkojen päästä.
Parisuhteen pitää perustua luottamukseen ja siihen että annetaan toiselle tilaa elää. Ei siihen että toista pidetään talutusnuorassa.

Ap:han pääsi nyt lepäämään vaikka hänellä on tilaisuus levätä pitkin viikkoa koska saa olla kotona miehen käydessä töissä. Mutta käyttää näköjään nyt aikansa puukottaen miestään selkään anonyymilla internetpalstalla ja lietsoen lisää kiukkua itseensä. Ei voi olla kovin terveellä pohjalla tuollainen suhde.

Sun jutut tosiaan alkaa jo tunnistaa. Laita nyt vielä kerran se Justiinan kuva, varmuuden vuoksi siltä varalta että joltain on jäänyt näkemättä.

Torkahdin ja noustua sanoin että pojan kanssa on parempi lähteä kävelemään jotta malttaanukkua. Mies puki pojan ja kun mwnin auttamaan olu vastaus vaanvihainwn wi tarttee auttaa! Sanoi ettei hän voi millään ollq mulkw vihainen. ..n mä okwn nyt pojan kanssa kävelyllä...eytä näin. ..

Yhteistyössä