Kiukuttaa! Sen kerran kun apua pyytää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaimokulta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Melkein jo arvasin, että joku audimies se siellä kirjoittelee, sen verran urpolta vaikuttaa. On meilläkin joo iso omakotitalo ja 4 autoa ja ne ei ole mitään tusina-audeja tai muita saksalaisia viritelmiä. Ja mahtais meillä mies suuttua jos käskisin sitä ettei saa leikkiä lapsensa kanssa, vaan sen on lähdettävä johonkin ryyppäämään. Vois olla että ukko käskis minut pihalle talosta. Katsos kun yleensä isät ovat kiinnostuneet lapsistaan ja haluavat heidän kanssaan aikaa viettää. Eikä tee niitä vaan statuksen takia. Ja luojan kiitos kumpikin meistä arvostaa enemmän perhettä kuin työtä, työ nyt on se pakollinen paha mitä pitää tehdä jotta rahaa saa elämiseen. Ja tuollainen vellihousu ei kestäisi päivääkään oikeissa töissä, on se niiiiin rankkaa jo istua siellä toimistossa. Meillä ei ukko jaksa yleensä valittaa edes siitä että tekee sitä oikeasti fyysistä työtä 12 tuntiakin päivässä, normaali työpäivä meillä on kuitenkin sellanen 10 tuntia ja se sillä yhdellä tauolla. Ai mutta joo onhan se puhelujen soittaminen niiiin raskasta että. Huvittava tyyppi tosiaan olet, onneksi en kuitenkaan tosielämässä tuollaisia urpoja tunne. Kun on tapana valita kaverit huolella. Ei jaksa enää edes viihdyttää tuollainen huono provo.

Huh huh kuin vihaisia ja ehdottomia kirjoittajia täällä on. No jika tapauksessa. Yritin asiallisesti keskustella miehen kanssa tilanteesta. Riita tuli. Hän alkoi huutaa kaikkeen sanomaan(itse en huuda), joka jo kerrtoo minulle että tietää olevansa väärässä ja koittaa sen nii peittää. nukkumaan mennessä hän tuli paijaamaam mua ja poikaa "rakastan teitä ihan hurjasti! ", anteeksi ei ole pyytänyt.

Kuulostaa hyvästeiltä. On pettänyt ja tuntee morkkista, ei raatsisi jättää muijaa ja mukulaa, mutta ei kestä olla teidän kanssakaan.

En tommosta kattelis päivääkään. Varsinkin, jos asiasta on ollut aikaisemminkin puhetta. Nyt nostat kunnon älläkän, ei tarvitse huutaa, mutta teet ukolle selväksi, että tuommoinen ei vaan käy. Jos miestä kiinnostaa enemmän kaverit ja saunominen, kuin oman vaimon jaksaminen, niin asia on aika selvä. Ihan eniten ihmetyttää miehessäsi se, että eikö hän halua viettää aikaa oman poikansa kanssa? Varsinkin kun mies tekee reissutyötä, niin luulisi, että kotona ollessa haluaisi viettää aikaa lapsen ja vaimon kanssa. Mahtaa olla tyypillä arvojärjestys aika sekaisin.

Kyllä mies haluaa viettää aikaa meidänkin kanssa. On vain aina ollut 'pakko päästä välillä pois' mies.siis jo ennen lasta ja aen hänelle aina suon. Enkä siltikään epäile pettämistä vaikka monet siihen täällä uskovat. Pakko myöntää että tällä kertaa kirpaisee todella miehen sanat (huuto). Olen nopea antamaan anteeksi ja mestari unohtamaan, mutta nyt tuli niin rumasti sanottua ja dissattua mut wn en tiiä mitä tekisi. Ja kun edes anteeksi ei pyydä tai edea caikuta olevansa pahoillaan :, (

Voi ei... itsellä vähän sama ongelma itseni kanssa. Eli en osaa olla pitkään vihainen, ja mielummin vain unohtaisi asiat, ja menis eteenpäin. Tuo varmasti juuri pahinta, että toinen ei ole edes pahoillaan, miten sellaisen kanssa voi edes keskustella, joka ei tunnu ymmärtävän tehneensä mitään väärää..
Jaksamisia! Toivottavasti tilanne selviää, ja saatte puhuttua. Tosi paska temppu mieheltä kaikenkaikkiaan.

[QUOTE="minttu";28990431] Tuo varmasti juuri pahinta, että toinen ei ole edes pahoillaan, miten sellaisen kanssa voi edes keskustella, joka ei tunnu ymmärtävän tehneensä mitään väärää..[/QUOTE]

Minusta miehen käytöksestä huomaa, että hän tietää tehneensä väärin ja on pahoillaan, on vaan liian vaikea myöntää sitä.

"Hän alkoi huutaa kaikkeen sanomaan(itse en huuda), joka jo kerrtoo minulle että tietää olevansa väärässä ja koittaa sen nii peittää. nukkumaan mennessä hän tuli paijaamaam mua ja poikaa "rakastan teitä ihan hurjasti! ", anteeksi ei ole pyytänyt."

Yhteistyössä