P
pinna tiukalla
Vieras
Haluan tietää tarvitaanko me jotain apua (siis minä) vai mitä pitäis tehdä...meidän melkein 7-vuotias tyttö kiukkuaa aina vaan ja joka ikisestä asiasta ja on aina heti poikkiteloin joka asiassa. Olen aina koittanut nätisti ja ystävällisesti puhua ja kehottaa tekemään mitä nyt millonkin pitää tehdä mutta ei tapahdu mitään. Sitten kun vähän korottaa ääntä niin heti kiukutellaan vastaan. Se mua risoo kun MITÄÄN EI IKINÄ TAPAHDU JOS EI OLE KOKO AJAN HOPUTTAMASSA VIERESSÄ MILJOONAAN KERTAAN JA KOKO AJAN!!!!!!!!!!!. Aamut on ihan karseita ja aina pilalla kun likkaa ei mienaa millään saada kouluun, on valmiiks naama nurin kun silmänsä aukaisee. Muuten menee sillion tällöin ihan hyvin mutta syöminen,pukeminen,nukkumaanmeno ym. hirveetä sirkusta.
Isälleen ei uskalla kiukutella,tietää että se ei tykkää ollenkaan mutta minulle senkin edestä... Kaikki keinot uhkailu lahjonta ja kiristys (heh!) ja ystävällisemmät on kokeiltu mut ei auta... HERMOT MENEE JA NIIN TURHAUTTAVA OLO AINA JA KOKO AJAN... AUTTAKAA JOKU PLEASE...MITÄ PITÄIS TEHDÄ???
Isälleen ei uskalla kiukutella,tietää että se ei tykkää ollenkaan mutta minulle senkin edestä... Kaikki keinot uhkailu lahjonta ja kiristys (heh!) ja ystävällisemmät on kokeiltu mut ei auta... HERMOT MENEE JA NIIN TURHAUTTAVA OLO AINA JA KOKO AJAN... AUTTAKAA JOKU PLEASE...MITÄ PITÄIS TEHDÄ???