Kitinää ja kätinää! Miksi ette pysyneet lapsettomina? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja drogba
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

drogba

Vieras
Tulin eka kertaa kattoon tätä palstaa, kun sain kaverilta vinkin... Tai hänen koneellaan olenkin.
Siis mikä teitä vaivaa? Miksi teette lapsia, jos teillä on niiiiiiin kamalan vaikeaa??
Ei mulla ole koskaan ollut mtn ongelmia, vaikka kolme on putkeen tullut. Meillä ei ole yhtään lapsenvahtia, eikä lapset ole koskaan missään ja silti meillä on sitä kahdenkeskistä aikaa.
Ja kuka tekee lapsia, jos tahtoo ainavaan sitä vapaata lapsista?? Ei käyny mielessä, että kun teet lapsen olet siitä vastuussa 18 vuotta jokainen päivä??

Ihme porukkaa

Jospa ilmotat sille kaverillesi että hankkii seuraavaksi sellasen kaverin, jolla on jotain pääkopassa. Ellei löydy, niin pitää ihan omana tietonaan vaan keskustelupalstat.

Tulin eka kertaa kattoon tätä palstaa, kun sain kaverilta vinkin... Tai hänen koneellaan olenkin.
Siis mikä teitä vaivaa? Miksi teette lapsia, jos teillä on niiiiiiin kamalan vaikeaa??
Ei mulla ole koskaan ollut mtn ongelmia, vaikka kolme on putkeen tullut. Meillä ei ole yhtään lapsenvahtia, eikä lapset ole koskaan missään ja silti meillä on sitä kahdenkeskistä aikaa.
Ja kuka tekee lapsia, jos tahtoo ainavaan sitä vapaata lapsista?? Ei käyny mielessä, että kun teet lapsen olet siitä vastuussa 18 vuotta jokainen päivä??

Ihme porukkaa

Kuule. Tää on vakioaihe tällä palstalla. Loputon suo. Tiivistettynä yks hyvä selitys: ei voi tietää etukäteen mihin ittensä pistää kun lapsia tekee. Joillekin se sopii, jotkut huomaa liian myöhään et ei olis pitänyt.

1. Mistä kukaan voi tietää, onko lasten kanssa vaikeaa, ennen kuin on niitä lapsia?

2. Vaikeus on aika subjektiivinen kokemus. Se, että joku selviää sankarina muutamasta muksusta ilman tukiverkkoja ja ilman, että koskaan on vaikeaa tai huono päivä, ei tarkoita että kaikkien muidenkin täytyy toimia samoin.

3. Kaikki kitisee joskus jostain. (Säkin oikein avasit kitinäketjun, jossa kitiset kitisijöistä ;) )
Parempi kai se on purkaa vaikka täällä, kuin huutaa kitarisat oikosenaan niille kersoille sitä ketutustaan?

Viimeksi muokattu:
Jos kerta olette vielä sisäistäneet senkin, että lapsi on lapsi vaikka on täysi-ikäinen niin sitä vähemmän koen valittamista :D Huvittaa nää otsikotkin "en mene lapseni kanssa koskan yleisille ilmoille", "miksi lapseni itkee", "miksi sillä on uhma", "onko muilla yhtä rankkaa"! BLAABLAA. Opetelkaa ottamaan se lapsi osaksi perhettä, älkää käyttäkö kaikkea energiaa miettimiseen miten saatte sen hoitoon, että saatte levätä, tahdotte "laatuaikaa" ym paskaa. Kyllä sitä laatuaikaa ja lepoa saa lastenkin kanssa, saa hoidettu kodin ja meillä jopa molemmat kolmivuorotyön ilman päiväkotia. Viime kuussa lastenhoitojan tunnit taisi jäädä alle kymmeneen...
On se joillain vaikiaa :D

Täälähän on kätevä kitistä ja kätistä joka asiasta, saa purkaa oloaan ja sitten maailma on taas vähän aurinkoisempi. Mun kaikki aloitukset taitaa liittyä johonkin ongelmaan lasten kanssa... mutta loppujen lopuksi mä oon hyvinkin tyytyväinen mun elämään :D

[QUOTE="Alkup.";23774414]Täälähän on kätevä kitistä ja kätistä joka asiasta, saa purkaa oloaan ja sitten maailma on taas vähän aurinkoisempi. Mun kaikki aloitukset taitaa liittyä johonkin ongelmaan lasten kanssa... mutta loppujen lopuksi mä oon hyvinkin tyytyväinen mun elämään :D[/QUOTE]

Meni vahingossa väärällä nimimerkillä, en siis alkuperäinen :D

Ole sit tyytyväinen täydelliseen elämääsi äläkä valita!

Tän aloituksen tarkoituksena oli vaan kiillottaa omaa sädekehääsi, asetat itsesi muiden yläpuolelle.. ihan turhaan.

[QUOTE="Alkup.";23774414]Täälähän on kätevä kitistä ja kätistä joka asiasta, saa purkaa oloaan ja sitten maailma on taas vähän aurinkoisempi. Mun kaikki aloitukset taitaa liittyä johonkin ongelmaan lasten kanssa... mutta loppujen lopuksi mä oon hyvinkin tyytyväinen mun elämään :D[/QUOTE]

miks tollanen nimimerkki ku et ole aloittaja?

Mä ainakin kitisen ja kätisen vaikka olen lapseton.

Nyt vannon et jos mulla on onni joskus saada lapsi, en valita ikinä mistään, mut tuskin tulee näin käymään, on toi valittaminen mulla niin hyvin verissä :D

Siis mä luulin et lapsia tehdään just siks että saa valittaa! Oonko nyt pahasti erehtyny? :O

Kauheen rankkaa tää raskaus jo ku suonikohjuja ja selkäkipuja, närästää ja tissit kipeet. Mitään ei voi tehdä. Siis pitäähän mullakin olla syy valittaa!

Yhteistyössä