Kissatarha/aita!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "KISUMISU"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"KISUMISU"

Vieras
Minkälaisia teillä on? paljon maksoi? Mistä ostitte? itsellä suunnitteilla sellainen kissalle. Haluaisin että se olisi koko meidän rivitalon takapihan kokoinen. Kattoa tuskin silloin mahdotonta rakentaa...

Minkäkokoinen tontti teillä takapihalla? Ehdottomasti katettu. Osta tarpeeksi pienisilmäistä vahvaa verkkoa esim. rautakaupasta. Lisäksi jokin kiipeilypuu ja maja kisulle.

Esim. kanaverkko voisi olla hyvää? Joo rautakaupasta saa sitä. Häkkiin kannattaa rakentaa vaikkapa itse kiipyilytelineitä kissalle. Niiden pitää oll sitten säänkestävää ettei mene pilalle kuten esim. pahviraapimapuut menisi. Sinne voit kasvattaa myös ohraruohoa kissalle.

[QUOTE="Tiina";23645349]Mulla ois tossa joutilaana 3x n. 4m "seinää". Ne on ollu hetken aikaa kissalla ulkoaitauksessa. Niissä on siis sellaiset kehikot joiden sinällä verkkoa.[/QUOTE]

mssä päin??

Mun kaverilla on aita missä ei ole kattoa. Se kattaa koko takapihan on noin 3m korkea. Hyvin kisut pysyy aitauksessa. Maksoi jotain 250e tuki rautoineen. k-raudasta. eikä ole sitä tiheintä verkkoa.

[QUOTE="Tiina";23645349]Mulla ois tossa joutilaana 3x n. 4m "seinää". Ne on ollu hetken aikaa kissalla ulkoaitauksessa. Niissä on siis sellaiset kehikot joiden sinällä verkkoa.[/QUOTE]

oisko tää kirjoittaja paikalla??

mä tekisin katollisen ja myös kaivaisin noin o,5 metrii maan alle sitä verkkoa, en sen takii et kissat ei karkaa, vaan sen takii ettei ketut yms pääse sisään. kissa on tosi suojaton tollasessta ku ite ei pääse karkuun.