C
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sijoitappa sellaiseen pellettivessaan. Ovat aika tyyriitä, itse olen onnistunut käytettynä löytämään uudenveroiset ja halvemmalla tietty. Niissä on kaksi laatikkoa päällekkäin, päälimmäisessä reikiä pohjassa, josta pissa ja purut menevät alempaan laatikkoon. Ei sotke yhtään ja pitää hajut!Alkuperäinen kirjoittaja 28.02.2006 klo 11:04 Jepulisko kirjoitti:Meillä käytetään laatikossa puupellettiä joka sitoo hajut hyvin. Ainut miinus puoli pelletissä on että kun pelletit kastuu niin ne muuttuvat sahajauhoksi ja sitä sitten jää kissan tassuihin. Sahajauhoa leviää tassuissa sitten lähinnä siihen laatikon ympärille. Ei pitkin kämppää.
Alkuperäinen kirjoittaja 28.02.2006 klo 18:48 Sae kirjoitti:Eivät haise ja laatikon/kakan saa hajuttomaksi oikealla ruokinnalla ja hyvälaatuisella hiekalla.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 02.03.2006 klo 13:03 Sae kirjoitti:Eläinkaupankin ruuissa on suuria eroja, jotkin "hyvätkin" merkit sisältävät mahdottoman paljon viljaa ym kasviperäistä. Sopivan merkin löytää lukemalla tuoteselosteita ja lihaprosenttia.
Eipä niitä kakkoja saa hajuttomiksi,mutta ei niistä mitään "hajuhaittoja" ole,jos laatikon siivoa aina kun kakki sinne ilmestyy.Alkuperäinen kirjoittaja 01.03.2006 klo 10:25 Misu kirjoitti:Juupa, minäkin haluaisin tietää, millä kissan saa kakkimaan hajuttomia pökäleitä!!!
Alkuperäinen kirjoittaja 03.03.2006 klo 13:18 miu mau kirjoitti:\Eipä niitä kakkoja saa hajuttomiksi,mutta ei niistä mitään "hajuhaittoja" ole,jos laatikon siivoa aina kun kakki sinne ilmestyy.Alkuperäinen kirjoittaja 01.03.2006 klo 10:25 Misu kirjoitti:Juupa, minäkin haluaisin tietää, millä kissan saa kakkimaan hajuttomia pökäleitä!!!
Jokaisen p*aska haisee,jos sitä ei siivota pois.
Alkuperäinen kirjoittaja 04.03.2006 klo 10:51 kyläiliä kirjoitti:Maria mitä eläinkaupan ruokaa syötät?Voisin kokeilla!Meillä hiekkana lindo cat ja olen ollut siihen tyytyväinen.Meidän hienohelma katit ei vaan suostu peittämään kakkojaan,joten laatikkoa saa putsaa todella tiuhaan!!!!!!!!!!!