Nyt mä olen *** vihainen - tiedoksi teille kissanomistajat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei killu meillä enää terassilla kissanpaskoja, eikä nurkkalaudoissa ole keltaisia kusijuovia. Ja lasten hiekkalaatikon käytö paskalootana on myös loppunut.
Jostain kumman syystä ne loppui, kun myrkytin niitä rottia tuosta terassiltani..........

Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja koiruus:
pääsin kerta heitolla kissa ongelmasta eroon kun meidän koiruus kasvoi aikuiseksi !
Naapurin kadun kissa eksyi tossa pari vuotta sitten meidän pihalle ja minun rakas koirani otti siltä hengen pois....
Ei ole sen jälkeen kissan-omistajat kissojaan irti pitäneet !!!

Miltä sinusta tuntuisi, jos tulisi vielä isompi koira, ja tappaisi sinun koirasi sinun ja lapsiesi silmien edessä?
Tästä on minulla kokemusta, ja siksi minusta tuo sinun kirjoituksesi on sairas ja ällöttävä!

En ikinä kehtaisi tulla tänne "kehuskelemaan", jos minun lemmikkini olisi tappanut jonkun toisen lemmikin...

En tulisi minäkään välttämättä kertomaan miten on naapurin kissat poistettu maisemista. Mutta totuushan se on, että enemmän noita kissoja poistuu elävien kirjoista ihmisen toimesta kuin muiden eläinten.

Ei näytä sit teillä menevän jakeluun nämä asiat.
Koira oli meidän omalla aidatulla pihallaan. Koira puollustaa reviiriään luonnollisesti.
Jos naapuri kadun irti oleva kissa tulee meidän aidatulle pihalle, niin kyllä siinä niin käy, että koira siltä hengen pois ottaa !
Pidän koirani aina yleisillä paikoilla ulkoiluttaessa kytkettynä ja tietenkin kerään myös jätökset pois.
Koirani on hyvin koulutettu ja saanut myös tottelevaisuuskoulutuksen suojelukoulutuksen.
Ei tulisi mieleenkään antaa lemmikin juosta ympäri kaupunkia vapaana paskomassa ja kuseksimassa toisten pihoille ym.
Että sinä päivänä kuin sinä kissan omistaja pidät lemmikistäsi yhtä hyvää huolta kuin minä pidän omastani, niin sitten ja vasta sitten olemme samalla viivalla.

Yhteistyössä