Kissan hankinta ja astma?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sandra89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sandra89

Vieras
Hei! Minulla on ollut niin kolme vuotta säännöllistä lääkitystä tarvitseva astma ja olen nyt alkanut miettimään oman kissan hankintaan. En ole tietääkseni kissoille allerginen koska olen viettänyt pari viikkoa kotitalouksissa joissa on ollut kissa ja mitään poikkeavaa ei ole näillä kerroilla ilmennyt vaikka olen silittänyt kissaa yms. Silti vähän mietityttää oman kissan hankinta ja se pitäisikö käydä varmuuden vuoksi allergiatesteistä.. Onko jollakin kokemusta astmasta ja omasta kissasta.

No mulla on lievä astma ja ollut kissoja itselläni jo 12 vuotta.Lääkityksellä pysyy oireet kurissa.Omat kissat ei aiheuta oireita.Oireita on yleensä vaan siitepölyaikaan ja ehkä kuumilla ilmoilla.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Hei! Minulla on ollut niin kolme vuotta säännöllistä lääkitystä tarvitseva astma ja olen nyt alkanut miettimään oman kissan hankintaan. En ole tietääkseni kissoille allerginen koska olen viettänyt pari viikkoa kotitalouksissa joissa on ollut kissa ja mitään poikkeavaa ei ole näillä kerroilla ilmennyt vaikka olen silittänyt kissaa yms. Silti vähän mietityttää oman kissan hankinta ja se pitäisikö käydä varmuuden vuoksi allergiatesteistä.. Onko jollakin kokemusta astmasta ja omasta kissasta.
allergiatesteihin..edesmenneen isäni vaimolla oli astma (ja on kai vieläkin) ja heillä oli kissa, eikä tuo siitä kisusta kärsinyt vaikka vaikea astma olikin.

Juu, minulla on pähkinäallergia ja olen päättänyt elää loppuelämäni pähkinöillä. Minkälaisia kokemuksia teillä muilla on?

Uusimmat

Yhteistyössä