Kisa pystyyn! Kuka on ollut tällä hetkellä pisimpään ilman seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja melko varma voittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

melko varma voittaja

Vieras
Kauanko olet ollut tällä hetkellä ilman seksiä?
Itsensä kanssa harrastettuna ei lasketa, ainoastaan viimeisin kerta partnerin kanssa..

Itse ollut ilman n.5kk ja muutama viikko päälle.

Kuka pistää "paremman" tuloksen, vai pistääkö kukaan?

Vähän yli 2 vuotta. Vika kerta oli kun tulin raskaaksi ja sen jälkeen olen eronnut enkä ota uutta kumppania ennen kuin lapsi on aikuinen koska en halua uusperhekuviota. Oikeasti.

Semmoset reilu 9 kuukautta. Ei ole mulle ihmeellistä, olen ollut useita kertoja yli vuodenkin ilman. Tästä voisi tulla pisin, ehken harrasta seksiä enää koskaan.

[QUOTE="hmm";25995835]Vähän yli 2 vuotta. Vika kerta oli kun tulin raskaaksi ja sen jälkeen olen eronnut enkä ota uutta kumppania ennen kuin lapsi on aikuinen koska en halua uusperhekuviota. Oikeasti.[/QUOTE]

Kunnioitettava päätös.

Vautsi nostan hattua teille jotka olette olleet jo monia kuukausia. En aivan varmaks nyt sano mutta jotain vähän alle kuukaus itellä, nyt olen jo tottunut tähän ettei niin usein peitto heilu, illalla niin väsynyt ja aamusin miestä ei innosta. Ja näin raskaana ei houkuttele ja esikoinenkin vasta vuoden niin se imee kaiken energian :) Mutta kyllä sitä silti mieli tekis :D

Yhteistyössä