Kirpputorilöytöjä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JohRe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

JohRe

Jäsen
11.12.2008
139
0
16
Mitä lie myyjällä päässä liikkunut kun oli tuonut likaisia vaatteita myyntiin?? :o

Paidoissa oli päivän ruokalista ja esim. yhdissä pyjamanhousuissa kakkatahra :x :x :x

Ja mikä hauskinta?? Hinnat oli ihan naurettavia, mm. tuo pyjama maksoi 4 euroa - olihan siinä Bamse ;) ...sillä kakkatahralla ei kai oo niin väliä, kun vaan on Bamse :laugh: :laugh:

Hyi hitto!!

mä olen törmänny hollolassa ja mäntsälässä ihan samoihin - hinnat on hulluja ja kamat ihan pelkkää paskaa.. tekee mieli vaan kiertää pöytä kaukaa,en vaan käsitä mitkä odotukset on myyjällä pöytää varatessaan... usein pöydässä kun on vain muutamia tavaroita.
kerran osui silmään tuollaisessa pöydässä vanhat monot apaut vuodelta 80 ja toisessa kantapäässä reikä läpi asti, hinta oli 7e (en ostanut! :D)

Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:
Täälä tuntuu olevan muoreilla buumina että käyvät ostamassa kierätyksestä säkillisen 5e hintaan ja sit sika kalliilla kirpparille myyntiin

Joo olen huomannut saman...
Tosin mä en käsitä mitä helv... järkeä siinä on... kuka hitto niitä lumppuja ostaa??
Mä löysin paljon hyviä vaatteita 0.50-1e ja tuo on mun mielestä kohtuuhinta. Yksittäiset vaatteet on eri juttu (merkkivaatteet esim. tai tosi hyväkuntoiset), mutta käytetystä perusvaatteesta en paljonkaan tuon enempää suostu maksamaan

:whistle:

Huomenna pitäis viedä tavaraa kirpparille.Toivottavasti on hinnat kohdallaan.Esim trikoopaidat,jos värit vähänkään lähteneet 50snt ja sitten parempikuntoiset 1e.Collarit 50snt/1e.Toppa-ja vk puvut 4-5e... Voi,kun saisi vaan kaappinsa tyhjemmiksi...

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Huomenna pitäis viedä tavaraa kirpparille.Toivottavasti on hinnat kohdallaan.Esim trikoopaidat,jos värit vähänkään lähteneet 50snt ja sitten parempikuntoiset 1e.Collarit 50snt/1e.Toppa-ja vk puvut 4-5e... Voi,kun saisi vaan kaappinsa tyhjemmiksi...

Varmasti menee kaupaksi ja hyvin

:D :D

Alkuperäinen kirjoittaja JohRe:
Alkuperäinen kirjoittaja huh:

Varmasti menee kaupaksi ja hyvin

:D :D

toivottavasti on oikeanlaista porukkaa liikkeellä =) En haluais tuoda mitään takaisin! =) ja p.s. ei ole mitään merkkivaatetta kylläkään,mutta jospa nykyään jollakin kelpaa normivaatteetkin...

Yhteistyössä