Kirpputori Karisma Lohja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lohjalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse kävin vkloppuna lohjalla kiertelemässä kirpputoreja.Lohjan keskuskirpputorilta (Asemalta) tein hyvijä löytöjä! siistejä ja ok hintaisia vaatteita,ei mitään nukkasia ja pölyttyneitä rättejä mitä usein löytää kirpputorilta!! Ostin myös pari keräily lasitavaraa.henkilökunta oli myös ystävällistä porukkaa,ajattelin varata pöydän sieltä piakkoin sillä porukkaa oli tupaten täynnä että ostajia ainakin näyttäisi riittävän.
Kävin myös karismassa,mutta en tehnyt löytöjä sieltä.Vaikutti olevan aika aluillaan kirpparin pyörittämisen kanssa,itse en varannut sieltä pöytää koska tuntui kauhean vaikealta koko systeemi,pitää maksaa etukäteen pöytä ja tilityksen saa vain tiettyinä päivinä ja koska olen helsingistä asti se mutkittaa asiaa.
Aarteessa oli aika vähän pöytiä ja tavaraa myynnissä,aika pieneltä vaikutti paikka.
Joten itse suuntaan tavarani keskuskirpputorille myyntiin,toivottavasti kauppa käy! :)

niinhän se, että sattuuko just olemaan sellaista tavaraa kun tahtoo, ilmotelkaahan heti jos viette isommalle tytölle vaatetta yli 128cm johki, niin käyn heti tyhjää =)

helsinkiläinen: jos siis oikeesti olisit täällä kiertänyt useaan otteeseen tuon keskuskirpparin, näkisit itse, miten vain muutamassa pöydässä tavara vaihtuu, se on oikeesti niin!!! ja se ärsyttääkin monia, samoin kuin tekemäsi lasi löydöt ovat niiden pöydistä, jotka ovat lasi tavarat haalineet perus sunnuntai kirppareilta ja laittavat sitten uudelleen myyntii ja vetävät välistä, itse tämänkin livenä nähnyt kun on tanhikella tullut käytyä niin nähnyt ne tietyt naamat, jotka rehaa sinne keskuskirpparille sitä lasi tavaraa, oikeen suututtaa kun joku ostaa, koska sitten ei päästä niinstä ikinä eroon, kun niillä kauppa käy =(

Itselläni oli Karismassa pöytä kuukauden ja olin erittäin tyytyväinen tulokseen. Sieltä saa hyvää palvelua. Käsittääkseni siellä on nyt myös videovalvonta varkaiden varalta. Ongelmana kaikilla itsepalvelukirppiksillä ovat hintalappujen "tehtailijat", eli että myytävän tavaran hinta on muutettu ostajan toimesta itselle sopivaksi. Nyt ei enää Karismassa sallita tätä hintalappujen muutosta myyjänkään toimesta, mikä on todella hienoa. Tavaraa laidasta laitaan. Suosittelen kaikista lohjalaisista kirppiksistä! Lohjan Nahkurintorin kirppis aukeaa taas kesäksi, tarkempi aloitus löytyy varmasti jo Lohjan sivuilta, oletettavasti toukokuussa. Kirppisaluetta on myös laajennettu. Leppoisaa kesäpäivän viettoa:)

"helsinkiläinen: jos siis oikeesti olisit täällä kiertänyt useaan otteeseen tuon keskuskirpparin, näkisit itse, miten vain muutamassa pöydässä tavara vaihtuu, se on oikeesti niin!!! ja se ärsyttääkin monia, samoin kuin tekemäsi lasi löydöt ovat niiden pöydistä, jotka ovat lasi tavarat haalineet perus sunnuntai kirppareilta ja laittavat sitten uudelleen myyntii ja vetävät välistä, itse tämänkin livenä nähnyt kun on tanhikella tullut käytyä niin nähnyt ne tietyt naamat, jotka rehaa sinne keskuskirpparille sitä lasi tavaraa, oikeen suututtaa kun joku ostaa, koska sitten ei päästä niinstä ikinä eroon, kun niillä kauppa käy =( "

------------->

Niin no en nyt tiiä,minua ei ainakaan haittaa/kiinnosta miten tavara on hankittu myyntiin tai kuka sitä myy, jos itse pidän siitä ja haluan ostaa sen niin siinähän molemmat voittaa ; minä sekä myyjä. En ymmärrä miten ihmisiä suututtaa tuollanen,myyjä kuka tavaransa on alunperin myynyt saa tuotteestaan sen hinnan minkä haluaa ja on tyytyväinen siihen eikä sitä varmaan kiinnosta mihin tavara sen jälkeen kulkeutuu vaan on tyytyväinen että sai myytyä tuotteen,ei kyse ole sentään varastamisesta :D Itse aion ainakin jatkossakin suunnata keskuskirpputorille katsomaan jos teen taas löytöjä,kunhan tavara miellyttää minua ja pidän siitä niin ostan sen miettimättä sen alkuperää tai myyntiin kantautumista :)

lähettiin tässä koko perheen voimin tammisaaresta tsekkaamaan lohjan kirppiksiä,ja kyllä mun mielestä tämä karisma oli ylivoimaisesti paras.mutta keskus kirpputorille en mee enään koskaan,oli kyllä niin kusipää tyyppi kassan takana,huusi meidän lapsillle kun ne otti leluja hyllyistä ja leikki niillä vähän,että en kyllä suosittele lapsi perheille!!!

Nyt on taas niitä ärsyttäviä vakkari myyjiä jämähtänyt joihinkin pöytiin, en tajua tota logiikkaa noilla kirppareille, eikö ne vakkari paikat vois olla jossain tietyssä paikassa, niin ei tarttis ite aikaa kuluttaa niiden pöytien ohitteluun..
muuten muut kuin ei vakkarit niin oikein kiva asia ja kivaa tavaraa ollut myynnissä =)

Uskomattoman huonoa palvelua,olen aina luullut että kirpputorille voi valita päivän itse koska tavaransa vie,eikä myyjä kerro minä päivänä aloitat myynnin??
Pyydettiin ohjeita kuinka toimitaan niin puhelinta lyötiin korvaan täh??
Joku huutaa puhelimen vieressä kuinka mahtava myyntipaikka,en ikinä vie tänne tavaroitani!

Näyttää siltä, että tämä Karisma kirppari on saanut nämä aseman vakkari myyjät itselleen samat myyjät ja tavarat kuin asemalla ennen. Paikka muuten hyvä, mutta omistaja on tosi töykeä.Jos yrität hänen kanssaan puhua varastetuista tavaroista kannanottoa ei tuleTosi asiakas palvelua.

Yhteistyössä