Kirpputori Karisma Lohja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lohjalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lohjalainen

Vieras
Olettekos käyneet katsomassa ? eilen kävin ja yllätyin positiivisesti ja kirpparin lisäksi ihana sisustus kauppa.
Mitä mieltä olette muista Lohjan kirppareista, itse kun mietin lasten vaatteiden myymistä viikko kirpparilla--- keskuskirpputorille en enään vie.

aarteessa olen käynyt kiertämässä, mutta en myymässä, mietin aluksi sitä, mutta nyt taidan kallistua tuonne karismaan, aarteessa vähemmän myyjiä ? ( varmaan viikosta riippuu)
Karismassa isommat pöydät taikka ainakin kun niitä hyllyjä on siinä pöydän ylä ja alapuolella, niin tuo lisää tilaa ja rekkikin on vieressä .

se on siellä S-marketin, K-raudan lähellä. Kumin ja maton vieressä.
Maksjoen tie ? , onkohan siirtymässä sieltä Karjaalta tuonne, mietin, kun vielä laittelevat tavaroita.....

[QUOTE="minä";23329636]se on siellä S-marketin, K-raudan lähellä. Kumin ja maton vieressä.
Maksjoen tie ? , onkohan siirtymässä sieltä Karjaalta tuonne, mietin, kun vielä laittelevat tavaroita.....[/QUOTE]

siis onko se siinä rakennuksessa missä oli ennen joku lastentarvike liike ja pieniä autoja myyvä autokauppa...vai liikenneympyrän "virkkalan" puolella...?

No niin ny on sitten varattuna pöytä, jes eikun tavaraa kaivelemaan. Huh, on siinä kyllä hommaa
=) ,
kiva kuulla kuitenkin mielipiteitä, joten laittakaas tulemaan kun käytte, taikka muuten vaan.....

Kävin viime viikolla ja on varmaan paras kirppis Lohjalla tähän mennessä. Kävin myös tuon aarteen katsomassa, oli pieni ja pahanhajuinen, tavarat vaan sikin sokin pöydällä.

Siis missä tuo on? Olen Nummelasta ja en nyt oikein hahmota. Onko siellä missä on se Kirppuset?? Ja sairaala?

Kirppuset on Citymarketin takana ja sairaala siinä aika lailla seuraavana. Jos menee keskustasta Virkkalaan päin. Kirppuset on siellä alakadulla, mutta tuonne mennään siitä yläkatua Cittarilta K-raudan ohi jos oikein ymmärsin. Sitten liikenneympyrästä olikin jo joku kirjoitellut suuntaa...

Viimeksi muokattu:
Mielestäni karisma on muuten ihan hyvä mutta saa kävellä hirveän matkan kun halli on niin iso. Mietin myös että kuka siellä valvoo esim varkaille aika helppo kohde? Aarteessa kävin eilen ja minulle se sopii paremmin kun ei autoa ole käytettävissä.. Myös mukavan ystävällistä henkilökuntaa verrattuna vaikka asemalle. Pöytävuoka näytti olevan 15 e/ vko ja tuolta varasinkin sitten pöydän.. Saapahan ainakin omat takaisin verrattuna joihinkin missä yli 30 e/ vko!

Hyvä oli!!!!
Karismassa 20e/vk, tuo on totta että auton tarvitsee ja rahaa pitää olla mukana, koska ei kortti maksua, mutta ei kortti maksua myöskään aarteessa, noh ei myöskään kirppusetillä.
Koska aarre pienempi, kassa pystyy valvomaan paremmin varkailta. Mutta toisaalta en haluaisi uskoa, että joku tulee pöllimään kirpparille...... kait niitäkin sitten on =(
Karismassa myyjän pöytätila on huomattavasti isompi ala- ja ylä pöytien ansiosta, siisti kun mikä, niin kun täällä mainostettukin , joten hyvä fiilis tuosta!!

itse olen myös asemakirpparia vastaan, koska siellä on pyörinyt samat myyjät suurimmassa osassa pöytiä jo monien vuosien ajan, ärsyttää ne astia kauppiaat ja tietyt pöydät.
Oon monesti miettinyt, että kuinka monessa pöydässä siellä edes vaihtuu tavara, siis ei ole vakkari myyjä ??? olen mielessäni laskeskellut että niitä EI vakkari paikkoja on varmasti alle 10, mitäs te ootte mieltä???

Juu Aseman kirppari on kaikkea muuta kuin hyvä.. Vastenmielinen ja tosiaan 99% vakkari pöytiä. Karisma ja aarre parhaita lohjalla. Vaikea verrata kun niin eri tyylisiä.:) Sanoivat aarteessa laittavan kesäkirppiksen pihalle kun ilmat lämpenee, tuleekohan vastus tanhuhoville? Karismassa melko vähän parkkiksia pihalla? Eipä se minua kyllä liikuta kun fillarilla kuljen :>

Yhteistyössä