Kirpputori hinnoittelu kyllä ihmetyttää!!!

• Viestiketjun aloittaja tanetsu
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Samaa olen ihmetellyt minäkin, viimeksi tänään. Esim. kulahtaneista H&M:n trikoomekoista (jotka maksavat uutena 4,95) pyydettiin 3-4 euroa. Ja tosiaan niitä pinttyneitä, haalistuneita ja tahraisia vauvojenvaatteita riitti. Niin huonossa kunnossa olivat, etteivät varmaan menisi kaupaksi eurollakaan, saatikka kolmella. Parit housut maksoivat vitosen kappale ja lappuissa luki, että ovat uusia, vaikka polvissa selvästi kulumaa.

Tuolla kyseisellä kirpparilla on muutama vakimyyjä, jotka myyvät melko kalliita, mutta huippukuntoisia vaatteita. Ilmeisesti muut sitten seuraavat esimerkkiä hinnoissa tajuamatta, että vaatteen kunnolla, merkillä ja ulkonäölläkin on merkitystä.

oon ihan samaa kattellu kirppiksillä. ihan älyttömiä hintoja kulahaneista ja välillä jopa rikkinäisestä vaatteista! :O
meillä esim. anoppi raahaa jatkuvasti likalle vaatteita kirppiksiltä, ei siinä muuten mitään, muttakun se ei osaa kattoo että onko ne ehjiä vai ei :ashamed: oon joutunu kassi kaupalla heittään vaatteita roskiin, kun niistä on polvet lähes läpi kulunu tai reikiä jossain, ja anoppi on niistä tietty maksanu näitä ryöstöhintoja.

samma häär
kävin tänään mm UFFilla, esim farkut (lasten ja aikuisten) 7,50 vähintään!! uusia saa alesta parin viikon päästä samalla hinnalla =(
minulla siinä menee kyllä joku raja, yli vitosta en SELVÄSTI käytetyistä eikä enää läheskään uudenveroisista vaatteista maksa! (paitsi tietty ulkovaatteista, ja muista arvokkaammista, mutta hyväkuntoisista!)

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja samma häär;26430205:
kävin tänään mm UFFilla, esim farkut (lasten ja aikuisten) 7,50 vähintään!! uusia saa alesta parin viikon päästä samalla hinnalla =(
minulla siinä menee kyllä joku raja, yli vitosta en SELVÄSTI käytetyistä eikä enää läheskään uudenveroisista vaatteista maksa! (paitsi tietty ulkovaatteista, ja muista arvokkaammista, mutta hyväkuntoisista!)
+ verot. niiin otat vastan ilmasta rytkyy! Ja myy 0.50 per vaate!

"vieras"
miks kukaan ei noilla kirppiksillä, jonne ne saa vaatteet ilmaiseksi, avaa suutaan?
samaa itsekin katellut mitkä älyttömät hinnat.
meilläkin hyväntekeväisyyspohjainen kirppis ja nyhtää köyhiltä rahaa toisille köyhille. mikä tuossa hommassa on pointti?

Alkuperäinen kirjoittaja samma häär;26430205:
Uffi onkin ihan sikahintainen paikka verrattuna perus-kirppiksiin. En edes muista milloin olisin UFF:issa viimeksi käynyt...vuosia sitten.

[QUOTE="vieras";26430293]miks kukaan ei noilla kirppiksillä, jonne ne saa vaatteet ilmaiseksi, avaa suutaan?
samaa itsekin katellut mitkä älyttömät hinnat.
meilläkin hyväntekeväisyyspohjainen kirppis ja nyhtää köyhiltä rahaa toisille köyhille. mikä tuossa hommassa on pointti?[/QUOTE]

Meilläpäin on sellainen kirppis ja se on halpa. Mutta se ei olekkaan UFFi vaan muu.

Yhteistyössä