Kirppispinotusta vol. 500

[QUOTE="virtahepo";24033120]Ihanaa, pitkästä aikaa kirppispino :) Mä vaan oon ny ostolakossa :( Mutta iloitsen muiden löydöistä :) Tuosta Mauri Kunnaksen kirjasta oon kateellinen :)[/QUOTE]

Huonoja tuommoset ostolakot, kun ne haittaa melko olellisesti kirppistelyä :D

Tuo on ensimmäinen Kunnaksen kirja, jonka olen kohtuuhintaisena löytänyt ja ostanut. Olen kirppistellyt säännöllisesti (ja melko tiiviiseen tahtiin) 3 vuotta, joten kauan se kesti, että moisen kirjan löysin :)
 
"virtahepo"
Joo, niinhän tämmöset lakot on tympeitä, mutta pakon sanelema. Vanhempainrahakausi loppu ja ennenku liiton rahat pyörii/löydän töitä niin on rahat vähissä. Mies viettää isäkuukautta, joten sen tili oli vaan 10 päivältä eli todella vähän. Mutta ehkä syksyllä taas. Tai kyllä mä varmaan käyn sunnunrtaisin kävelyllä, ku tuolla torilla on rompekirppis :D Aina ny vähä jotain kolikoita on taskunpohjalla :D
 
[QUOTE="virtahepo";24033201]Joo, niinhän tämmöset lakot on tympeitä, mutta pakon sanelema. Vanhempainrahakausi loppu ja ennenku liiton rahat pyörii/löydän töitä niin on rahat vähissä. Mies viettää isäkuukautta, joten sen tili oli vaan 10 päivältä eli todella vähän. Mutta ehkä syksyllä taas. Tai kyllä mä varmaan käyn sunnunrtaisin kävelyllä, ku tuolla torilla on rompekirppis :D Aina ny vähä jotain kolikoita on taskunpohjalla :D[/QUOTE]

No tuommosessa tilanteessa lakon kyllä ymmärtää. On melko hyvä syy siis :)
 
"vieras"
Löysin pojalle 74-senttisiä bamse-bodyja, tutan collegetakin ja pari söpöä yöpukua, joissa oli aika paljon nukkaa, mutta otin varapuvuiksi, kun eivät maksaneet paljon ja yöpuvut tahtoo olla aina pesussa :) Lisäksi löysin pari puuttuvaa kirjaa yhdestä sarjasta jota kerään pikkusiskolle ja yhden kivan koriste-esineen meidän vielä kovin askeettiseen makuuhuoneeseen.
 
[QUOTE="vieras";24033258]Löysin pojalle 74-senttisiä bamse-bodyja, tutan collegetakin ja pari söpöä yöpukua, joissa oli aika paljon nukkaa, mutta otin varapuvuiksi, kun eivät maksaneet paljon ja yöpuvut tahtoo olla aina pesussa :) Lisäksi löysin pari puuttuvaa kirjaa yhdestä sarjasta jota kerään pikkusiskolle ja yhden kivan koriste-esineen meidän vielä kovin askeettiseen makuuhuoneeseen.[/QUOTE]

Mäkin olen joskus ostanut yökkäriksi jonkun vähän jo elämää nähneen vaatteen, jos on halvalla saanut ja moiselle on juuri silloin ollut tarvetta. Talvella meillä menee yökkäreitä samaan tahtiin kuin alusvaatteita, joten niitä on hyvä olla enempikin, kuin vain yksi tai kaksi :)
 
Meinasin ostaa kaukalopussin mut en sit raaskinu kun oli olevinaan kallis, mut ei se 25€ tainnukkaa ihan mahoton hinta olla.. :headwall:

Muuten on ollut tosi huonoa kirppis tarjontaa nyt.. :(
No ei se kyllä kovin pahalta hinnalta kuulosta. Mutta jos vielä törmäät moiseen, niin ostat sen sitten pois :D

Meilläpäin lienee tarjonta ihan samantasoista kuin ennenkin, mutta ne ei tälläerää kohtaa mun kanssani. Olenkin nyt vahvasti kallistumassa siihen, että laitan muutaman satkun alesta ostettuihin sisävaatteisiin koossa 104 cm ja ostan vain osan kirppikselä. Niitä kun ei näemmä millään löydy siinä määrin, kuin mitä niitä kaipaan.

Pienempiä kokoja ei olla montaa kappaletta ostettu kaupasta, mutta nyt näyttäis siltä että on ikäänkuin vähän pakko :)
 
^ Mä oon vähän noiden vaatteiden kans nyt tuskaillu, pieniä kokoja löyty tottakai hirveesti kirpputorilta ja tosi siistejä, mut kas kummaa et kun aletaan puhuu koosta 86cm niin ne ei enää olekkaan oikein siistejä tai ehjiä, joten mä oon ihan suosista painunu alelaareille.. :whistle:
 
"hmm"
Maira: Mä ostin pari vuotta sitten kaukalopussin uutena 19.90..
Koot 86-> loppuu kirppareilta kai siksi kun ei sen kokoisilla enää pysy vaatteet ehjinä :D
Itse olen kirpparit jättänyt vähemmälle ja alkanut ostamaan alesta kun siten saa uusia vaatteita LIKI kirpparihinnoin.
Esim juuri ostin tosi siistin peruspaidan 10v pojalle 2,50e
Bamse farkkuhaalarit 2 veelle 5,30e
IdaT vaatetta uutena alesta halvemmalla mitä myyvät huutiksessa käytettynä..
 
  • Tykkää
Reactions: chef
"vieras"
Minulla on ollut IHAN HUIPPU kirppis viikko.
Löysin JUURI sopivat mustat paremmat housut itselleni. On aina ongelmana housuissa, että puntit on liian lyhyet, nämä kököttivät loosissa ja huusivat päästä luokseni 1,50 €n hintaan. Otin pienellä varauksella, ellei mahdukaan. Mutta mitä vielä, ne on kuin valetut mulle ja hei euroviiskyt. Kuljin koko lopun kirpparireissun näin :D.

Siitä tulee uskomaton fiilis, kun tekee jonkun klöydön :).
Lisäksi löysin lapselle kesäbodyn by Lindex 0,50 € ja maailman suloisimmat kengät 2 €.

Tänään mukaan tarttui Burberryn setti % €! :eek: Ihan aito ja maailman kaunein. Vitosen! Katselin pöydässä ympärilleni, että mitä vittua, onko tässä väärä hintalappu. Pöytä pullisteli kaikkea muutakin merkkikamaa erittäin edullisesti :heart:
PikkuStikkarin pipo löysi lapsen päähän, köyhdyin euron, samoin Kivatin kruunupipo 1 €.
Lapselle leluja 0,50 €lla ja Dvd 2 €. Ihan paras kirppiskierros.
 
sama vieras
[QUOTE="vieras";24033856]Minulla on ollut IHAN HUIPPU kirppis viikko.
Löysin JUURI sopivat mustat paremmat housut itselleni. On aina ongelmana housuissa, että puntit on liian lyhyet, nämä kököttivät loosissa ja huusivat päästä luokseni 1,50 €n hintaan. Otin pienellä varauksella, ellei mahdukaan. Mutta mitä vielä, ne on kuin valetut mulle ja hei euroviiskyt. Kuljin koko lopun kirpparireissun näin :D.

Siitä tulee uskomaton fiilis, kun tekee jonkun klöydön :).
Lisäksi löysin lapselle kesäbodyn by Lindex 0,50 € ja maailman suloisimmat kengät 2 €.

Tänään mukaan tarttui Burberryn setti % €! :eek: Ihan aito ja maailman kaunein. Vitosen! Katselin pöydässä ympärilleni, että mitä vittua, onko tässä väärä hintalappu. Pöytä pullisteli kaikkea muutakin merkkikamaa erittäin edullisesti :heart:
PikkuStikkarin pipo löysi lapsen päähän, köyhdyin euron, samoin Kivatin kruunupipo 1 €.
Lapselle leluja 0,50 €lla ja Dvd 2 €. Ihan paras kirppiskierros.[/QUOTE]

Siis Burberry 5 EUROA! Olen niin innoissani löydöstä vieläkin, että sekoilen näppäimissä :D.
 
Minä kävin myöskin tänään kirppistelemässä pitkästä aikaa :) Malmilla. Miehen sisko osti "koko kirppiksen tyhjäksi", kunnon löytöjä! Erityisesti pitää mainita 2,5€ maksanut sitteri - käytetty mutta ihan kunnossa näytti olevan. Muuten tuli pari pussillista vaatteita jne :D

Itse ostin Harry Potter 7 (eng) kirjan 3e, pari vaatetta meidän neidille (<2e/kpl) ja pienen vaatepaketin (puolipotkarit, body ja hattu samaa sarjaa) 4e vauvalahjaksi tuolle ystävälle kun on heille pieni kohta tulossa :D Niin ja syöttötuolinpehmuste 0,5e! (tosin kankainen, mutta mikäs siinä kun ei tarvitse kaupasta siitä 20e maksaa :O

Ärsyttää kun oltaisiin vekarakirppikselle menty (HKI), mutta se on juuri eilen jäänyt kesälomalle :headwall: olisi pitänyt silloin viimeviikolla jo käydä niitä nettisivuja katsomassa kun sovittiin, että tänään vasta mennään.. Mutta löytyyhän täältä muitakin ihan hyviä kirppareita :)

Harmillisesti ei meidän neidille (7kk) löytynyt kovin montaa vaatetta (2 bodya, 1 potkuhousut) kun yritin niitä nimenomaan etsiä. Paljon oli kokoa 50-62 ja muutama 68, mutta nekin alkaa jo jäädä pieneksi eikä sen isompia ollut kuin muutama, sitten taas niitä >90 löytyy, mutta niitä olen saanut laatikoittain kotiin jo valmiiksi - nimenomaan 70-80 kokoa tmv. pitäisi pari vaatetta löytää mutta ostin sitten ihan kaupasta tarvittavat. (Ihan pitää mainita, että tarjoustalosta löysin 2x normaalit collegehousut -paketin 8e! Siellä on myös kahden bodyn tai kahden puolipotkarin paketteja vajaa 10e/pkt :))
 
"minä"
Viimeaikojen ostoja, uuden veroinen farkkutakki, koko 122 3 €, Lindex uusretro tunika, huippukunto, koko122 2€, HM, My Little Pony toppi 110/116cm 0,5€, Bamse velourtunika, 116, 3€, Barbie + lemmikkihoitola 6€ ja varmaan paljon muutakin, mutta ei tähän hätään muista.
 
  • Tykkää
Reactions: chef
"plop"
Ihanaa vihdoin minäkin pääsen tänne hehkuttamaan :D Aikaisemmin olen vain harmitellut, kun en nykyään pääse kirppikisille. Aina on mukana oltava lapset (3v ja 1½ kaksoset), mutta nyt on avattu tännekin sellainen kirppis jonne tuplilla pääsee ja mahtuu kulkemaan. JA isoin viihtyi hyvin leikkipaikalla.

Oikeastaan tein jo viime viikolla löydöt ja taisin silloin jo tehdä oman avauksen :ashamed:

Tytölle
86cm hellemekko 0,70€
capri-legginsit 80cm (hoikka likka) 0,20€ uuden veroiset, ei edes pesuhaihtuvaa. Ainoa vika oli tahra, joka lähti kun vaatetta piti tunnin auringossa (kuten epäilinkin ja jos ei olisi lähtenyt, ei se olisi tunikan kanssa näkynyt).

Pojalle
uudenveroinen farkkutakki koossa 92, 2€ . Kaikilla muilla lapsilla oli jo ennestään farkkutakit. Ja nuo haluaa monesti pukeutua samalla tavalla, joten löytö siksikin :)

Itselle (myyjän mukaan) kerran päällä ollut farkkuhame. Siisti ja uudenveroinen oli kuntokin 7€. Minä olen sen kokoinen 34-36, että yleensä ei kirppiksiltä löydy oikeaa kokoa. Farkkuhametta ja juuri puoli sääreen yltävää, olin jo kaupoistakin etsinyt. Aivan ihana hame.
 
^ Mä oon vähän noiden vaatteiden kans nyt tuskaillu, pieniä kokoja löyty tottakai hirveesti kirpputorilta ja tosi siistejä, mut kas kummaa et kun aletaan puhuu koosta 86cm niin ne ei enää olekkaan oikein siistejä tai ehjiä, joten mä oon ihan suosista painunu alelaareille.. :whistle:
86 kokoa löytyi vielä melko hyvin ja jopa 92-98 sain riittävästi kokoon. Se oli jo vaikeampaa, mutta riittävä kiertely tuotti tuloksen. Mutta nyt on jo melko hankalaa. Meinasin kyllä, että voisin huutiksen vaatepaketitkin tsekata läpi...jos vaikka joku kohtuuhintainen vaatepaketti tulisi sitäkautta vastaan :)
 

Yhteistyössä