Kirppispino!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Löytämäsi tunikat ovat kauniita, samoin ballerinat. KappAhl uusi mekko on todella upea.

Olen minä kai sitten tullut todella ronkeliksi, kun ei enää meinaa mitää löytyä. Viime lauantaina löysin kyllä sellaisen vatsalihastrimmeri -pyörän, 0.50 ja käyttämätön. Annan sen veljelle, kun sillä on vähän mahaa.
Intialainen keittokirja 0.50, näytti olevan todella vähän käytetty.

Jokos sun varvas ja selkä ovat paremmassa kunnossa?

Mulla oli tänään kannattava kirppiskäynti vaikka pystyin kiertämään vain puoli kirppistä kun en vaunujen kanssa päässyt kaupan alakertaan kiertelemään.

Tässä siis hankinnat:

Uusi saunatyyny 0,50 €
Uudet sisäpelikengät, koko 36, 5 €
Lumikki, Pop-up kuvakirja 0,50 €
Lindexin velour-takki, koko 74 cm, 2,50 €
H&M Bambi-paita, koko 74 cm, 1,50 €
H&M T-paita, koko 74 cm, 0,50 €
Vendin paita, koko 80, 1,50 €

Mä tein viime vkl:na kans löytöjä pitkästä aikaa.
5 Franklin kirjaa 1€/kpl
4 Rasmusnallea 1€/kpl
pieni ponivauva 1€
uusin talo&koti 1€ (just kattelin sitä prismassa, enkä malttanut maksaa 6,90€)
Pekka töpöhäntäkirja 0,50€
benettonin pinkki trikoopaita 1,50
cirafin "paitapusero/trikoopaita" 1,80€

Toiselta kirpalta puolen litran keraaminen mittakannu mustilla tilavuusmerkinnöillä 2€
ikean duktig-lasit 8kpl 1€ (ne joita olen täältäkin kirppakerhosta yrittänyt ostaa)
upeaa rojua-kirja 5€

Mä löysin tänään luhdan ruskean tunikan, ku uusi, 2e, sit harmaan neuletakin, 2e..Vauvalle pyyhkeen, 1.50, potkupuvun 0,75e..Olisin löytänyt vaikka ja mitä, mutta olin päättäny, etten osta vaikka löytäisin koska mulla niin paljon vauvan vaatteita jo oottamassa että hukun kohta niihin :D Olin kuitenkin kaverin mukana joka teki tosi hienoja löytöjä!

[QUOTE="Lila";23574283]Löytämäsi tunikat ovat kauniita, samoin ballerinat. KappAhl uusi mekko on todella upea.

Olen minä kai sitten tullut todella ronkeliksi, kun ei enää meinaa mitää löytyä. Viime lauantaina löysin kyllä sellaisen vatsalihastrimmeri -pyörän, 0.50 ja käyttämätön. Annan sen veljelle, kun sillä on vähän mahaa.
Intialainen keittokirja 0.50, näytti olevan todella vähän käytetty.

Jokos sun varvas ja selkä ovat paremmassa kunnossa?[/QUOTE]

Melko edukkaita löytöjä sulla :)

Sekä varvas, että selkä voi valitettavan huonosti, mutta näillä mennään, mitä on :)

[QUOTE="Mona";23574285]Mulla oli tänään kannattava kirppiskäynti vaikka pystyin kiertämään vain puoli kirppistä kun en vaunujen kanssa päässyt kaupan alakertaan kiertelemään.

Tässä siis hankinnat:

Uusi saunatyyny 0,50 €
Uudet sisäpelikengät, koko 36, 5 €
Lumikki, Pop-up kuvakirja 0,50 €
Lindexin velour-takki, koko 74 cm, 2,50 €
H&M Bambi-paita, koko 74 cm, 1,50 €
H&M T-paita, koko 74 cm, 0,50 €
Vendin paita, koko 80, 1,50 €[/QUOTE]

Tuo saunatyyny on varmaan kiva...moisesta itsekin haaveilen :D Edukkaita löytöjä myös sulla :)

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23574348:
Mä tein viime vkl:na kans löytöjä pitkästä aikaa.
5 Franklin kirjaa 1€/kpl
4 Rasmusnallea 1€/kpl
pieni ponivauva 1€
uusin talo&koti 1€ (just kattelin sitä prismassa, enkä malttanut maksaa 6,90€)
Pekka töpöhäntäkirja 0,50€
benettonin pinkki trikoopaita 1,50
cirafin "paitapusero/trikoopaita" 1,80€

Toiselta kirpalta puolen litran keraaminen mittakannu mustilla tilavuusmerkinnöillä 2€
ikean duktig-lasit 8kpl 1€ (ne joita olen täältäkin kirppakerhosta yrittänyt ostaa)
upeaa rojua-kirja 5€

No jopas löysit edukkaasti kirjoja. Euron kirjat kelpaa meillekin :)

Mietin tässä että eihän mulla mitään löytöjä ole, juu ei tietty ole...

Tänään Marimekon miniunikko caprit 140 cm 1.60 ( polven seutuvilla oli tahra, pesun jälkeen kuin uudet )

Lingon & Blåbär mekko / tunika 120 cm 1.30 toivon että menee vielä tytölle pitkänä paitana, vaikka vähän pahaa pelkään, mutta oli niin ihana värinen...

Kuvat lisätty =)

Viimeksi muokattu:
Mä löysin tänään luhdan ruskean tunikan, ku uusi, 2e, sit harmaan neuletakin, 2e..Vauvalle pyyhkeen, 1.50, potkupuvun 0,75e..Olisin löytänyt vaikka ja mitä, mutta olin päättäny, etten osta vaikka löytäisin koska mulla niin paljon vauvan vaatteita jo oottamassa että hukun kohta niihin :D Olin kuitenkin kaverin mukana joka teki tosi hienoja löytöjä!

Mullakin rupeaa olemaan nyt sellainen tilanne, ettei tarpeita oikein ole. Tai itelleen kyllä vois ostella usia housuja, mutta lapsille alkaa olemaan riittävästi. Mutta aina voi onneksi ostaa isompaa kokoa jemmaan :D

Mietin tässä että eihän mulla mitään löytöjä ole, juu ei tietty ole...

Tänään Marimekon miniunikko caprit 140 cm 1.60 ( polven seutuvilla oli tahra, pesun jälkeen kuin uudet )
Lingon & Blåbär mekko / tunika 120 cm 1.30 toivon että menee vielä tytölle pitkänä paitana, vaikka vähän pahaa pelkään, mutta oli niin ihana värinen...

Otakin vielä kuvat

Kuvia odotellessa :)

Kirjat 1€,2€ ja hui kauhistus 6€

Junavaunut tuota maksoikohan 7€ ja auto 2€ Nuo vaunut on just hyvät kun muksulla on se nosturi johon nuo kuormat käy paremmin kun hyvin :)

Ei mikään hirmu halpa keikka ollu :ashamed:

Yhteistyössä