Pitkästä aikaa ajattelin moista aloitella. Omat ostokset on viimeaikoina olleet melko vähäisiä, mutta jotain olen löytänyt:
Chef shoppaa osa 2
Mites te muut?
Chef shoppaa osa 2
Mites te muut?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23574348:Mä tein viime vkl:na kans löytöjä pitkästä aikaa.
5 Franklin kirjaa 1/kpl
4 Rasmusnallea 1/kpl
pieni ponivauva 1
uusin talo&koti 1 (just kattelin sitä prismassa, enkä malttanut maksaa 6,90)
Pekka töpöhäntäkirja 0,50
benettonin pinkki trikoopaita 1,50
cirafin "paitapusero/trikoopaita" 1,80
Toiselta kirpalta puolen litran keraaminen mittakannu mustilla tilavuusmerkinnöillä 2
ikean duktig-lasit 8kpl 1 (ne joita olen täältäkin kirppakerhosta yrittänyt ostaa)
upeaa rojua-kirja 5

Mä löysin tänään luhdan ruskean tunikan, ku uusi, 2e, sit harmaan neuletakin, 2e..Vauvalle pyyhkeen, 1.50, potkupuvun 0,75e..Olisin löytänyt vaikka ja mitä, mutta olin päättäny, etten osta vaikka löytäisin koska mulla niin paljon vauvan vaatteita jo oottamassa että hukun kohta niihinOlin kuitenkin kaverin mukana joka teki tosi hienoja löytöjä!
Ei yhtikäs mitään, edellisestä löydöstä on jo viikko (pikkuauto ja pari pikkulegoa).
Itse mietin, kokeilenko onko talvivaatteille ostajaa vai suosiolla säilön kesäksi kellariin ja myyn sitten vasta syksyllä.
Mietin tässä että eihän mulla mitään löytöjä ole, juu ei tietty ole...
Tänään Marimekon miniunikko caprit 140 cm 1.60 ( polven seutuvilla oli tahra, pesun jälkeen kuin uudet )
Lingon & Blåbär mekko / tunika 120 cm 1.30 toivon että menee vielä tytölle pitkänä paitana, vaikka vähän pahaa pelkään, mutta oli niin ihana värinen...
Otakin vielä kuvat
Melko edullinen MuumikirjaOnnea löydöstä.
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23574485:Mä sain ihan ilmaiseksi kirpalta muumipeikon yllätyslahjan, mutta oli heikkokuntoinen.
*muoks* kivalta näyttää![]()
Tuo mekko on vaan tavattoman ihana - saas nähdä vaan kuin käy onko pieni. Haikein mielin sitten laitan sen myyntiin, harvan vaatteen kohdalla ihastun näin totaalisesti...
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23574531:Mä löysin pojalle kivan farkkutakin 2,40 eurolla.
Farkkupaidan myös 50 sentillä.
Jess!