Kirppislöytöketju!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on saunassa monta laatikollista tavaraa menossa kirppikselle. Pitäisi vaan saada aikaiseksi ottaa se pöytä. Olen nyt miettinyt, että pitäisikö ottaa pöytä vain viikoksi. Yleensä mulla on pöytä ollut 2 viikkoa, mutta tuo pöytävuokra 42 euroa muistaakseni, alkaa olla niin suolainen, etten ehkä viitsi pitää pöytää kahta viikkoa. Jos ottaisi sitten sen keväällä toistamiseen.

Ei pysty. Haittaakse? :D

Mä kyllä jätän kirppiksellä, ne liian kalliit tavarat sinne. Mulla oli tänään mies mukana, ja sanoin vaan, että on ihan liian suolainen hinta. Joistain tavaroista katselen vain hintoja, kun itsellä on vastaavaa menossa myyntiin, ja tyypillisesti minä aina alihinnoittelen. Vilkaisin sitten yksien kuomien hintaa, niistä pyydettiin 20 euroa. Kenkiä en osta käytettynä, mutten kyllä omiin myöskään laita tuollaista hintalappua.

No jopas oli sullakin löydöt!

Ja sitten joku tulee ja nillittää, ettei kirppiksillä ole koskaan mitään järkevää ja laadukasta ostettavaa... :D

No oli aikakin jo löytyä, ollut kuivakausi pitkän aikaa :D

Löysin muuten kaksi Aarikan isoa peltipurkkia. Ihan täydellisessä kunnossa, punainen purkki 2,5e, sininen 1,5e. Naureskelin, että myyjällä on sama hinnoittelutaktiikka kuin mulla; punanen purkki on musta kivempi niin siitä pyydetään enemmän :D

[QUOTE="poikia3";27197104]Mulla on saunassa monta laatikollista tavaraa menossa kirppikselle. Pitäisi vaan saada aikaiseksi ottaa se pöytä. Olen nyt miettinyt, että pitäisikö ottaa pöytä vain viikoksi. Yleensä mulla on pöytä ollut 2 viikkoa, mutta tuo pöytävuokra 42 euroa muistaakseni, alkaa olla niin suolainen, etten ehkä viitsi pitää pöytää kahta viikkoa. Jos ottaisi sitten sen keväällä toistamiseen.[/QUOTE]

No säähän sen sanoit!!!

Me saunotaan ehkä...no ehkä 6 kertaa vuodessa. Miksen mä ole tajunnut noita saunaan roudata?!? Typerä minä. Ennemmin olen pitänyt niitä alakerrassa aina tiellä, kuin että olisin ne saunaan roudannut :D :D

Pitää huomenna viskoa ne sinne :D

[QUOTE="poikia3";27197122]Mä kyllä jätän kirppiksellä, ne liian kalliit tavarat sinne. Mulla oli tänään mies mukana, ja sanoin vaan, että on ihan liian suolainen hinta. Joistain tavaroista katselen vain hintoja, kun itsellä on vastaavaa menossa myyntiin, ja tyypillisesti minä aina alihinnoittelen. Vilkaisin sitten yksien kuomien hintaa, niistä pyydettiin 20 euroa. Kenkiä en osta käytettynä, mutten kyllä omiin myöskään laita tuollaista hintalappua.[/QUOTE]

Jos on joku asia minkä tarvitsen ja minkä joudun ostamaan joko kaupasta uutena kallilla tai kirppikseltä käytettynä, mutta kirppishinnaltaan kalliina, niin kyllä mä sen kirppiksellä olevan melko herkästi valitsen.

Esim. ulkohaalarit ovat tällaisia. Olen nyt kadesti maksanut n. 60€ lasten ulkohaalarista. Aika kova hinta käytetystä puvusta, mutta kun juuri sitä samaa pukua ei joko saa enää uutena lainkaan (vanha malli jne) tai sitten siitä saa uutena pulittaa kuitenkin paljon enemmän.

Mutta minkään sisävaatteen kohdalla en juurikaan kiskurihintoja maksa. Tosin tuo juuri viimeksi löytämäni karvaliivi oli kyllä kallis. Mutta sen halusin, koska toisellakin pikkutytöllä on moinen. 4€ siitä vielä olin valmis maksamaan, mutta 5€ hinnalla se olisi jäänyt pöytään.

No oli aikakin jo löytyä, ollut kuivakausi pitkän aikaa :D

Löysin muuten kaksi Aarikan isoa peltipurkkia. Ihan täydellisessä kunnossa, punainen purkki 2,5e, sininen 1,5e. Naureskelin, että myyjällä on sama hinnoittelutaktiikka kuin mulla; punanen purkki on musta kivempi niin siitä pyydetään enemmän :D

:D :D :D

Onnekas on se, joka tykkää sinisestä purkista enempi :D

Jippii, voitin huutonetistä veitsiä, haarukoita ja lusikoita
egyptian.gif
Intopinkeenä maksoinkin samantien, joten nyt voin jäädä odottelemaan pakettia :)

FB-kirppiksen löydöt:
10 barbia, 7 barbin lasta, iso kasa vaatteita, kenkiä ja muita varusteita 25 euroa.
Cat it-juoma-astia kisoille ja 5 vaihtofiltteriä 10 euroa.

Ebayn pikkuilmoituksista:
Akvaario 60l valaistuksella, pumpulla, kasveilla ja hiekalla 5 euroa. (Pumppu, hiekka ja kasvit tosin lensivät sattuneesta syystä roskiin, mutta silti kannatti.)

FB-kirppiksen löydöt:
10 barbia, 7 barbin lasta, iso kasa vaatteita, kenkiä ja muita varusteita 25 euroa.
Cat it-juoma-astia kisoille ja 5 vaihtofiltteriä 10 euroa.

Ebayn pikkuilmoituksista:
Akvaario 60l valaistuksella, pumpulla, kasveilla ja hiekalla 5 euroa. (Pumppu, hiekka ja kasvit tosin lensivät sattuneesta syystä roskiin, mutta silti kannatti.)

Olipa edulliset barbiet :)

Mä en tuota Ebayta ole vielä opetellut käyttämään...pitäisköhän :D

Tänään kävin kirppiksellä ja mukaan lähti:
Hiawatha-kirja 2,50e (kuin uusi, pojalle joululahjaksi)
Autot-paita koko 122 2e
Mikki-paita 1e koko 122 (kuin uusi, pojalle joululahjaksi)
Ihana hihaton kilpikonnapaita 0,50e koko 122 (kuin uusi, pojalle joululahjaksi)
Hello Kitty -paita 3e koko 134-140 (kuin uusi, tytölle joululahjaksi)
Pitkähihainen paita 1e koko 134-140 tytölle

Yllättävän hyvin ja uudenveroisia vaatteita löytyi tällä kertaa. Tahtoo olla tiukemmassa nämä isommat koot. Kun lapset olivat pienempiä, niin hyviä vaatteita löytyi paljon. En koskaan osta "kulahtaneita" tai vähääkään tahraisia vaatteita, vaan aina hyväkuntoisia. Tosi hyvästä ja nätistä puserosta olen valmis maksamaan viisikin euroa, mutta siinä menee kipuraja.

Tänään kävin kirppiksellä ja mukaan lähti:
Hiawatha-kirja 2,50e (kuin uusi, pojalle joululahjaksi)
Autot-paita koko 122 2e
Mikki-paita 1e koko 122 (kuin uusi, pojalle joululahjaksi)
Ihana hihaton kilpikonnapaita 0,50e koko 122 (kuin uusi, pojalle joululahjaksi)
Hello Kitty -paita 3e koko 134-140 (kuin uusi, tytölle joululahjaksi)
Pitkähihainen paita 1e koko 134-140 tytölle

Yllättävän hyvin ja uudenveroisia vaatteita löytyi tällä kertaa. Tahtoo olla tiukemmassa nämä isommat koot. Kun lapset olivat pienempiä, niin hyviä vaatteita löytyi paljon. En koskaan osta "kulahtaneita" tai vähääkään tahraisia vaatteita, vaan aina hyväkuntoisia. Tosi hyvästä ja nätistä puserosta olen valmis maksamaan viisikin euroa, mutta siinä menee kipuraja.

Ai niin, vielä 122-koon kauluspaita löytyi pojalle 0,75e.

http://aadujameemi.blogspot.fi/2012/09/taman-paivan-kirppis-saalis.html

Tälläisiä löytyi maanantaina kirppiskierroksella, ei mitään järin ihmeellistä mutta sitäkin tarpeellisempia meille.

KappAhlin Protex-vkhaalari 80 cm pojalle 10 euroa, priimakuntoinen. Olin ihan intopinkeenä kanssa kun vanha jäi edellispäivänä akuutisti pieneks (tajusin et eihän toi poikarassukka mahdu siinä ees kumartumaan...) ja talvihaalari on ostettuna, mut ei sitä vielä voi laittaa päälle.

Rukan sadetakki 5 euroa, kanssa kuin uus. Vähän liian iso mut aina voi kääriä hihoja :)

Yhteistyössä