Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;27196681:Ehei- siinä tapauskessa kasvatetaan luonnetta.
Ei pysty. Haittaakse?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;27196681:Ehei- siinä tapauskessa kasvatetaan luonnetta.
Ei pysty. Haittaakse?![]()
No jopas oli sullakin löydöt!
Ja sitten joku tulee ja nillittää, ettei kirppiksillä ole koskaan mitään järkevää ja laadukasta ostettavaa...![]()
No oli aikakin jo löytyä, ollut kuivakausi pitkän aikaa
Löysin muuten kaksi Aarikan isoa peltipurkkia. Ihan täydellisessä kunnossa, punainen purkki 2,5e, sininen 1,5e. Naureskelin, että myyjällä on sama hinnoittelutaktiikka kuin mulla; punanen purkki on musta kivempi niin siitä pyydetään enemmän![]()
FB-kirppiksen löydöt:
10 barbia, 7 barbin lasta, iso kasa vaatteita, kenkiä ja muita varusteita 25 euroa.
Cat it-juoma-astia kisoille ja 5 vaihtofiltteriä 10 euroa.
Ebayn pikkuilmoituksista:
Akvaario 60l valaistuksella, pumpulla, kasveilla ja hiekalla 5 euroa. (Pumppu, hiekka ja kasvit tosin lensivät sattuneesta syystä roskiin, mutta silti kannatti.)
Tänään kävin kirppiksellä ja mukaan lähti:
Hiawatha-kirja 2,50e (kuin uusi, pojalle joululahjaksi)
Autot-paita koko 122 2e
Mikki-paita 1e koko 122 (kuin uusi, pojalle joululahjaksi)
Ihana hihaton kilpikonnapaita 0,50e koko 122 (kuin uusi, pojalle joululahjaksi)
Hello Kitty -paita 3e koko 134-140 (kuin uusi, tytölle joululahjaksi)
Pitkähihainen paita 1e koko 134-140 tytölle
Yllättävän hyvin ja uudenveroisia vaatteita löytyi tällä kertaa. Tahtoo olla tiukemmassa nämä isommat koot. Kun lapset olivat pienempiä, niin hyviä vaatteita löytyi paljon. En koskaan osta "kulahtaneita" tai vähääkään tahraisia vaatteita, vaan aina hyväkuntoisia. Tosi hyvästä ja nätistä puserosta olen valmis maksamaan viisikin euroa, mutta siinä menee kipuraja.
Olin kuolla nauruun, kun luin noiden saappaiden tilausrumbanNe onkin ihan megaihanat![]()