T
"tästä"
Vieras
No ohhoh!! Aikamoiset löydöt!!![]()
Joo, kerrankin voi puhua löydöistä. Yleensä mä en löydä mitään... ainakaan halvalla. Tässä oli se periaate, mitä mäkin kannatan... myydä halvalla ja päästä tavarasta eroon.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No ohhoh!! Aikamoiset löydöt!!![]()
Chef hei, onko susta muuten ollu MeidänPerhe tms. lehdessä kirppistelyjuttu joskus viimevuona, tän vuoden alussa?
Luin töissä jotain vanhaa lehteä ja tuli samantien mieleen sinäMyös tuo sun blogin simmukuva näyttää tutulta
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27192277:Lasketaanko huutisostos kirppistelyksi?
Oukei, hyvä juttu. Voi olla, että huomenillalla on asiasta päivitettävää. Tai sitten ei.Tietenkin lasketaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27192382:Oukei, hyvä juttu. Voi olla, että huomenillalla on asiasta päivitettävää. Tai sitten ei.
KiitosOnnea siis huutoon![]()
Tein toooosi kivoja löytöjä
Chef shoppaa, tuunaa ja keksii kaikkea kivaa pientä puuhaa
Onko muilla tooooosi kivoja löytöjä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27192403:KiitosEn ole vielä huutanut, mutta kohde sulkeutuu huomenna ja mulla on kännykkä muistuttamassa 5 min ennen kohteen sulkeutumista. Käyn silloin huutamassa ja jännitän sen 5 min, voitanko huudon vai en.
Siis aivan älyttömän ihanat kumpparit tuossa listassa=) mäkin haluun..
Mitäs mää ny oon ostanu...
Aventin tuttipulloja 2 kpl, uusia, avaamattomassa pakkauksessa, euron kipale. Niitä isompia, 260 ml tai jotain.
Muksut-taskuvaippa ja Imse Vimse AIO, uusia, 1 .
Aventin rintapumppu 15 (rakastan sitä, pakkasessa on jo mjölkkiä vaikka kuinka).
Riemuli-pipo, ihana kirkkaankeltainen jossa kettuja yms, sellainen ruttupipo meidän ruttunaamalle. 2
Esikoiselle 2 Geronimo Stilton-kirjaa euron kappale.
Mulle Joy Fieldingin 2 kirjaa yhteensä euron.
Lindexin 68 cm unihaalari (turkoosilla pohjalla keltaisia tähtiä) 0,50
Pojalle lasten tietokirjoja 1 kpl.
Ja lisäksi mun äiti oli löytänyt lapsille kirppikseltä kaikkea kivaa. Esimerkiksi tosi siistikuntoiset talvigoret 0,50 , vauvalle pyjama ja huppari eurolla, vauvalle paksut "kenkämäiset" villasukat 0,50 .
Löysin paaaaljon kivoja rättejä, mutta ehdottomasti löytö oli Stile Benettonin beige ajaton trenssi 2e "koska nappi puuttuu". Olisin jokatapauksessa vaihtanu tähän kultaset isot napit. Ja googlailin vähän niin takin oikea hinta on ilmeisesti 149£
![]()
Ihan mielettömiä löytöjä sullakin
Paljon halvempia, kuin mitä omat löytöni yleensä. Toki joskus lykästää, mutta harvemmin![]()