Kirppislöytöketju!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Chef hei, onko susta muuten ollu MeidänPerhe tms. lehdessä kirppistelyjuttu joskus viimevuona, tän vuoden alussa?
Luin töissä jotain vanhaa lehteä ja tuli samantien mieleen sinä :D Myös tuo sun blogin simmukuva näyttää tutulta :)

Mullakin on semmoinen muistikuva, että joku kirppistelyjuttu ois jokunen aika sitten Meidän Perhe-lehdessä ollut, mutta en ehtinyt sitä sen kummemmin silloin selaamaan...on muutamat viimenumerot tuolla kaapinpohjalla, kun en ole vielä niitä lukenut :)

Mutta ei, en ole kyllä mä ollut kyseessä. Mä toki olisin moiseen juttuun TOOOOODELLA hyvä :D :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27192403:
Kiitos :) En ole vielä huutanut, mutta kohde sulkeutuu huomenna ja mulla on kännykkä muistuttamassa 5 min ennen kohteen sulkeutumista. Käyn silloin huutamassa ja jännitän sen 5 min, voitanko huudon vai en.

Näin mäkin aina teen :)

• Tykkää
Reactions: Anatolia
Mä taisin käydä reilu viikko sitten kirppiksellä, saaliini maksoi 12 euroa.

Siinä oli helmirannekoru, punainen jouluinen kukkaruukku kultakoristein, lautapeli (vuoden peli parin vuoden takaa ja menee pukin konttiin), 2 kirjaa, sisustuslehti, urheilushortsit 15 v:lle ja lumiukkokoriste, sellainen jossa saa lumisateen ravistamalla (kuopus rakastaa noita).

[QUOTE="poikia3";27192657]Mä taisin käydä reilu viikko sitten kirppiksellä, saaliini maksoi 12 euroa.

Siinä oli helmirannekoru, punainen jouluinen kukkaruukku kultakoristein, lautapeli (vuoden peli parin vuoden takaa ja menee pukin konttiin), 2 kirjaa, sisustuslehti, urheilushortsit 15 v:lle ja lumiukkokoriste, sellainen jossa saa lumisateen ravistamalla (kuopus rakastaa noita).[/QUOTE]

Aika kiva kasa kamaa pienellä rahalla :)

Nuorimmalle tytölle villahaalari koko 98, 4€. Vastasi vielä ihan kokoaan, monesti nuo 100% villahaalarit saattaa olla pesussa kutistuneita. Juuri sopivaan aikaan löyty, paleleva likka joka jo tarvii aamuviileässä vk-haalarin alle välikerroksen. Vielä kun kaksosveljelle löytys oma haalari.

• Tykkää
Reactions: chef
Mitäs mää ny oon ostanu...

Aventin tuttipulloja 2 kpl, uusia, avaamattomassa pakkauksessa, euron kipale. Niitä isompia, 260 ml tai jotain.

Muksut-taskuvaippa ja Imse Vimse AIO, uusia, 1 €.

Aventin rintapumppu 15 € (rakastan sitä :D, pakkasessa on jo mjölkkiä vaikka kuinka).

Riemuli-pipo, ihana kirkkaankeltainen jossa kettuja yms, sellainen ruttupipo meidän ruttunaamalle. 2 €

Esikoiselle 2 Geronimo Stilton-kirjaa euron kappale.

Mulle Joy Fieldingin 2 kirjaa yhteensä euron.

Lindexin 68 cm unihaalari (turkoosilla pohjalla keltaisia tähtiä) 0,50 €

Pojalle lasten tietokirjoja 1 € kpl.

Ja lisäksi mun äiti oli löytänyt lapsille kirppikseltä kaikkea kivaa. Esimerkiksi tosi siistikuntoiset talvigoret 0,50 €, vauvalle pyjama ja huppari eurolla, vauvalle paksut "kenkämäiset" villasukat 0,50 €.

Löysin paaaaljon kivoja rättejä, mutta ehdottomasti löytö oli Stile Benettonin beige ajaton trenssi 2e "koska nappi puuttuu". Olisin jokatapauksessa vaihtanu tähän kultaset isot napit. Ja googlailin vähän niin takin oikea hinta on ilmeisesti 149£

:D

Mitäs mää ny oon ostanu...

Aventin tuttipulloja 2 kpl, uusia, avaamattomassa pakkauksessa, euron kipale. Niitä isompia, 260 ml tai jotain.

Muksut-taskuvaippa ja Imse Vimse AIO, uusia, 1 €.

Aventin rintapumppu 15 € (rakastan sitä :D, pakkasessa on jo mjölkkiä vaikka kuinka).

Riemuli-pipo, ihana kirkkaankeltainen jossa kettuja yms, sellainen ruttupipo meidän ruttunaamalle. 2 €

Esikoiselle 2 Geronimo Stilton-kirjaa euron kappale.

Mulle Joy Fieldingin 2 kirjaa yhteensä euron.

Lindexin 68 cm unihaalari (turkoosilla pohjalla keltaisia tähtiä) 0,50 €

Pojalle lasten tietokirjoja 1 € kpl.

Ja lisäksi mun äiti oli löytänyt lapsille kirppikseltä kaikkea kivaa. Esimerkiksi tosi siistikuntoiset talvigoret 0,50 €, vauvalle pyjama ja huppari eurolla, vauvalle paksut "kenkämäiset" villasukat 0,50 €.

Kiva kuulla, että tykästyit tuohon Aventin pumppuun ja että sait sen vielä melko edukkaasti :)

Halpoja löytöjä muutoinkin...eurolla uusia kestoja...ohhoh.

Po.p velourpaita 3 € ja autotunika 1 €
Legon kukkatunika 2 €
Uudet Reiman toppahousut 5 €
Metsolan froteepaita 2 €
yhteensopivat Lindexin hame ja Zaran paita yht. 2 €
Hopeanharmaat Kangaroos-kengät 3 €
Benettonin velourhousut 1 €

Lisäksi joitain farkkuja ja leggareita (Lindex, H&M) 0,50 - 2 € / kpl

Itselleni ostin ainoastaan Torstain ulkoiluhousut (kuin uudet) eurolla. Olivat juuri sopivat, joten tuli hyvä mieli. En usein tarvitse, mutta pihatalkoot tulossa :)

Sitten ostin vielä tytöille puisen ihanan linnan. Oli kasassa, mutta kaikki palat tallella ja hintaa 5 €. Voi miten neitien naamat loistivat!

[QUOTE="vieras";27195664]Po.p velourpaita 3 € ja autotunika 1 €
Legon kukkatunika 2 €
Uudet Reiman toppahousut 5 €
Metsolan froteepaita 2 €
yhteensopivat Lindexin hame ja Zaran paita yht. 2 €
Hopeanharmaat Kangaroos-kengät 3 €
Benettonin velourhousut 1 €

Lisäksi joitain farkkuja ja leggareita (Lindex, H&M) 0,50 - 2 € / kpl

Itselleni ostin ainoastaan Torstain ulkoiluhousut (kuin uudet) eurolla. Olivat juuri sopivat, joten tuli hyvä mieli. En usein tarvitse, mutta pihatalkoot tulossa :)

Sitten ostin vielä tytöille puisen ihanan linnan. Oli kasassa, mutta kaikki palat tallella ja hintaa 5 €. Voi miten neitien naamat loistivat![/QUOTE]

Ihan mielettömiä löytöjä sullakin :D

Paljon halvempia, kuin mitä omat löytöni yleensä. Toki joskus lykästää, mutta harvemmin :)

Yhteistyössä