V
v
Vieras
Uskomatonta, löysin eilen Kavatin talvikengät yhdellä eurolla! Ja ovat lähes uuden veroiset. Joskus onni suosii minuakin =) Pakko hehkuttaa tänne, kun oli niin hyvä löytö.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vaikka löytäisin lähes iskemättömät kengät kirpulta ei mies suostu niitä lapsen jalkaan laittamaan. Kumpparit taitaa olla ainut poikkeus ja juhlakengät jossain tapauksessa.
Muuten kyllä haalin vaatteita useimmiten kirppikseltä.
Taevahan tosi oli löytänyt nätin ja vieläpä edulliset perhoskorin
Noista kengistä...mä olen pohtinut asian niin, että koska mein tytöillä on aina MONTA paria kenkiä eikä mitään synnynnäistä jalkavikaa tms. ole, niin ei hyväkuntoiset kirppiskengät niitä jalkoja voi kyllä piloille pistää.
Meillä on aina joka kaudella ns. ykköskenkinä uudet kengät ja sitten on noita kirppikseltä ostettuja kakkoskenkiä, joiden käyttö ei ole niin suurta, kuin ykköskengillä
Ja koska mä itse pidän hirmu haaskauksena sitä, että olisin heittänyt pois meidän 4 kertaa jalassa olleet Reimatecin kengät, joten vein ne kirppikselle ja ne meni heti. Eikä taatusti saa niillä kengillä kukaan jalkojaan piloille![]()
Niin asia on varmasti noinkin mut silti mä en vaan osaa katsoa kirppiksellä kenkiä sillä silmällä :ashamed: Osaisko joku muuten sanoa paljon nuo purkit maksaa ikeassa?
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;22095269:Ostin viisi kappaletta kahvikuppeja+asetteja, 2 euroa/asetti+kuppi
Kuvaa ei ole, mut tässä huutislinkissä on samanlainen
Arabian kahvikuppi, keltaiset kuviot 6.00 € - Arabian kahvi- ja teeastiastot - Taideteollisuus - Huuto.net