Kirppislöytöjä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kmm

Vieras
Minkäslaisia kirppislöytöjä ootte tehny?Mikä on "vuosisadan löytö"??

Mä löysin tänään ihan uuden ja käyttämättömän,tosi nätin välikausihaalarin,hinta kokonainen euro :).Ei ollu merkkihaalari,mutta kuitenkin ihan laadukas ja hyvännäköinen.Enpä oo uusia haalareita eurlla ennen saanu,en ainakaa uusia :)
TOinen hyvä löytö oli täysin uutta vastaava vm-06 reiman toppatakki 7 eurolla.

Mä menin kerran yhelle kirppikselle, josta en todellakaan odottanut paljoa. Vaatteet oli kauheissa kasoissa vaan ja muutenkin epämääräistä. Näin siinä sitten yhen lasten villahaalarin joka oli tosi hyvässä kunnossa ja kysäisin paljonko se maksaa. Myyjä sanoi, että siellä saa ottaa muovikassillisen tavaraa 2 eurolla. No, minä aloin sitten kattomaan vähän paremmin ja löysin villahaalarin lisäksi vaikka mitä vaatetta itelleni ja pojalle! Kaikki ihan älyttömän hyväkuntoisia.

Hmm, parhaat löydöt on ehkä.. Mustat korolliset saappat oisko ollu 3euroa, ihan uudenveroiset. Ja tytölle ruskea villakangas takki 5euroa. Nyt tänä talvena pääsee käyttöön, ostin sen joku vuosi sitten. :D

Kuopukselle löysin kerran aidon Lacosten teepparin 10?.. on pidetty kyllä koko rahan edestä ja enemmänkin..

Toinen hyvä löytö oli kun keväällä löysin Delfiinisukellus-mukin 10?..

Tarvis vaan jaksaa käydä useammin kirppiksillä.. nyt käyn ehkä 10 kertaa vuodessa..

Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Toinen hyvä löytö oli kun keväällä löysin Delfiinisukellus-mukin 10?..

Mä löysin uuden tarrallisen Mymmeli mukin 5?
Tytölle löysin ihanan uuden ruutukuosisen toppatakin 2?
Muurlan virheetön lasikulho 3?

Ja lehmäfanina lehmäesineistä oon pulittanut ihan 0,50-10? riippuen kunnosta :D

jokin aika sitten löytyi täysin uutta vastaavassa kunnossa oleva välikausiasu (takki+housut) 5e, sitten löyty meidän autoon keskuslukitus kaikkine moottorieneen ja kauko-ohjauksineen ja täysin toimiva 10e... Vauvan vaatteita löysin jokin aika sit 2 muovisäkillistä yhteensä 10e ja ihan ku olis kork kerran kaks ollu päällä, ei mitään käytön jälkeä... Itelle löysin vähän käytetyt nahkasaappaat korkealla pohjalla 1e, pojalle gore-tex kengät 2e....

Ihania vaatteita neitoselle löysin avoimen päiväkodin kirpputorilta, ja aloinkin miettiä että järjestetäänköhän noita muuallakin? Täällä Espoossa on siis tällä viikolla Suvelassa, mites muualla?

muumilaiva+järkyttävä pussillinen rompetta laivaan +hahmoissa mm haisuli,hattivatit 5e (värise vaalrusk/mintunvihreä)

reiman toppatakki+henkselitoppahousut 5e oli huippu kuntoinen ja 2-3v varmaan vanha

jonathan välikausi takki super hyväkuntoinen ja ei varmaan väreistä päätellen kovin vanha 5e

Yhteistyössä