Kirppislöytöjä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

v

Vieras
Uskomatonta, löysin eilen Kavatin talvikengät yhdellä eurolla! Ja ovat lähes uuden veroiset. Joskus onni suosii minuakin =) Pakko hehkuttaa tänne, kun oli niin hyvä löytö.
 
Mä löysin tänään muutamat kengät ja ison kasan Meandia edullisesti. Kuvailen kohtupuolin ja lisään ne blogiin...jos vielä löydän silloin tämän ketjun, niin nostelen :)
 
Minä ostin eilen kirppikseltä Kappahlin talvitakin vitosella, pari kertaa käytetty sanottiin lapussa ja siltä se näyttääkin. Tulee todella tarpeeseen. Tänään ostin esikoiselle ihanan pinkin pitkän toppatakin 6 eurolla. Ihastelin sitä jo aiemmin kun hinta oli 12 euroa, mutta minulla ei ollut silloin rahaa ostaa sitä (joo, olen köyhä). Nyt se oli -50% ja iskin heti kiinni :)

Lisäksi ostin lapsille hameen 1,5 €, housut 1,25 € ja itselleni vyön 1 €. Tyytyväinen olen.
 
Ja mä en löytänyt yhtään mitään kun juuri kotiuduin kirpparilta. Ylihintaista ja huonokuntoista tai tahraista vaatetta suurimmalla osalla myynnissä. Yhdelläkin oli myynnissä Rukkan sadetakki (116 cm), täynnä pinttyneitä tahroja ja lisäksi yksi neppari puuttui. Hintaa tuolla takilla 5 €. Jäi ostamatta. Talvihaalarit joko 90- tai 80-luvulta ja uudemmat haalarimallit polvista ja pepusta puhki. Siltikin noista pyydetään halvimmillaan 25 €.
 
Vaikka löytäisin lähes iskemättömät kengät kirpulta ei mies suostu niitä lapsen jalkaan laittamaan. Kumpparit taitaa olla ainut poikkeus ja juhlakengät jossain tapauksessa.
Muuten kyllä haalin vaatteita useimmiten kirppikseltä.
 
Vaikka löytäisin lähes iskemättömät kengät kirpulta ei mies suostu niitä lapsen jalkaan laittamaan. Kumpparit taitaa olla ainut poikkeus ja juhlakengät jossain tapauksessa.
Muuten kyllä haalin vaatteita useimmiten kirppikseltä.

Mäkään en osta kenkiä kirppikseltä vaikka kuinka näyttäsivät iskemättömiltä :ashamed: Mä en vaan osaa luottaa siihen et ne on kunnolliset, toisaalta lapsen jalkaan ei kyllä tahdo kenkäkaupastakaan löytyä käypäsiä kenkiä et tuskin ne istuskaan vaikka uudet kengät kirppikseltä löytäsinkin.
 
Taevahan tosi oli löytänyt nätin ja vieläpä edulliset perhoskorin :)

Noista kengistä...mä olen pohtinut asian niin, että koska mein tytöillä on aina MONTA paria kenkiä eikä mitään synnynnäistä jalkavikaa tms. ole, niin ei hyväkuntoiset kirppiskengät niitä jalkoja voi kyllä piloille pistää.
Meillä on aina joka kaudella ns. ykköskenkinä uudet kengät ja sitten on noita kirppikseltä ostettuja kakkoskenkiä, joiden käyttö ei ole niin suurta, kuin ykköskengillä :)

Ja koska mä itse pidän hirmu haaskauksena sitä, että olisin heittänyt pois meidän 4 kertaa jalassa olleet Reimatecin kengät, joten vein ne kirppikselle ja ne meni heti. Eikä taatusti saa niillä kengillä kukaan jalkojaan piloille :)
 
Taevahan tosi oli löytänyt nätin ja vieläpä edulliset perhoskorin :)

Noista kengistä...mä olen pohtinut asian niin, että koska mein tytöillä on aina MONTA paria kenkiä eikä mitään synnynnäistä jalkavikaa tms. ole, niin ei hyväkuntoiset kirppiskengät niitä jalkoja voi kyllä piloille pistää.
Meillä on aina joka kaudella ns. ykköskenkinä uudet kengät ja sitten on noita kirppikseltä ostettuja kakkoskenkiä, joiden käyttö ei ole niin suurta, kuin ykköskengillä :)

Ja koska mä itse pidän hirmu haaskauksena sitä, että olisin heittänyt pois meidän 4 kertaa jalassa olleet Reimatecin kengät, joten vein ne kirppikselle ja ne meni heti. Eikä taatusti saa niillä kengillä kukaan jalkojaan piloille :)

Niin asia on varmasti noinkin mut silti mä en vaan osaa katsoa kirppiksellä kenkiä sillä silmällä :ashamed: Osaisko joku muuten sanoa paljon nuo purkit maksaa ikeassa?
 
Niin asia on varmasti noinkin mut silti mä en vaan osaa katsoa kirppiksellä kenkiä sillä silmällä :ashamed: Osaisko joku muuten sanoa paljon nuo purkit maksaa ikeassa?

Katsot ne kengänpohjat ja onko niissä mitään kulumaa. Muutaman kerran käytetyissä on kuviot terävästi esillä eikä mitään kulumaa näy. Monissa merkkikengissä rupeaa tulemaan äkkiä eri väri esiin, jos ne kuluvat esim. kannoista.
 
[QUOTE="vieras";22095095]Katsot ne kengänpohjat ja onko niissä mitään kulumaa. Muutaman kerran käytetyissä on kuviot terävästi esillä eikä mitään kulumaa näy. Monissa merkkikengissä rupeaa tulemaan äkkiä eri väri esiin, jos ne kuluvat esim. kannoista.[/QUOTE]

No joo varmati sen kengästä huomaa onko käytetty mut mä vaan kammoan siltikin. musta on ihan huippu kun muut kertoo täällä kuinka ovat tehny hyviä kenkä löytöjä mutten osaa omalle kuvitella niitä kenkiä jalkaa. Me kyllä kävellään tosi paljon ja jalat on siten muutenkin kovilla niin kengiltäkin mä sit odotan tosi paljon ja mikä kauheinta mun pitäs mennä ostaan lapselle talvikengät ja kammoan sitä reissua jo etukäteen ihan tosissani :ashamed:
 
[QUOTE="vieras";22095095]Katsot ne kengänpohjat ja onko niissä mitään kulumaa. Muutaman kerran käytetyissä on kuviot terävästi esillä eikä mitään kulumaa näy. Monissa merkkikengissä rupeaa tulemaan äkkiä eri väri esiin, jos ne kuluvat esim. kannoista.[/QUOTE]

Ja tän lisäksi aina pitää kokeilla sieltä kengät sisältä, että onko siellä pohjassa painaumia.

Joskus löytää todella hyviä kenkiä, mutta useimmathan kirppiksellä on kyllä sellaisia, ainakin "käyttökengistä", että myyjän olis kannattanut samantein heittää ne roskiin.. vaikka ulkoa olis siistit.
 

Similar threads

A
Viestiä
0
Luettu
364
Aihe vapaa
aito ammattivalittaja
A
A
Viestiä
3
Luettu
414
Aihe vapaa
aito ammattivalitta
A

Yhteistyössä