Kirppari löytöjä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "happihyppy"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"happihyppy"

Vieras
Siis minä olen niin iloinen tän päivän kirpparilöydöistä, et täytyy tehhä oikein aloitus : )

16CM Aalto- maljakko (jossa pieni rikkeymä yläreunassa) 8 euroa
muumitalo 7 euroa

Hyvät löydöt mielestäni : )

Juu maljakossa oli pieni lohkeuma ylälaidassa ja ei haittaa, uutena 115e- niin en kyllä aivan heti "uutta"tuu saamaan.

Muumitalostakin olen niin iloinen, siinä oli vielä muut härpääkkeet mukana talon lisäksi : )

Musta nahkainen (käyttämätön?) laukku + lompakko nahkaa (käytetty) 2.80 euroa
Kerman saven aamiaissetti 2x yhteensä 2 euroa
Suuri käsityölehti 3 numeroa 1 euro
Nahka ja mokkapintainen musta käsilaukku P.T Design 1 euro

oot kyllä chef saanut edullisesti vaunut, tosin en tiedä missä hinnoissa nuo yleensä liikkuu, mut 50e ei kuulosta kalliilta kun näyttäs olevan kohtuu siistit : )

Juu, niin sain. Mulla on tapana koittaa vähän tingata hinnasta pois (120€ kaapin tinkasin 100€ jne.) mutta näistä en todellakaan kehdannut alkaa mitään tinkaamaan, kun koin, että antoivat lähes ilmaiseksi pois :)

Hienoja löytöjä kaikki tehny taas kirpparilta :) Ja chef tuunannnu kaapin ja lipaston hienosti :) Ite en oo hetkeen kirpparilla käyny, mutta suunnitelmissa olis huomenna tai perjantaina pojan kanssa piipahtaa. Poika on semmonen ostosten rajotin, että ainakaan ei tuu tuhlattua rahaa :D

Jonathan city välikausihousut kunto hyvä plus 2.5e, adidas collegepaita 2e kunto miltei uudenveroinen, hyphen aurinkosuojahattu uusi laput kiinni 3e, viiru ja pesonen kirja 1e ,

[QUOTE="virtahepo";28600229]Hienoja löytöjä kaikki tehny taas kirpparilta :) Ja chef tuunannnu kaapin ja lipaston hienosti :) Ite en oo hetkeen kirpparilla käyny, mutta suunnitelmissa olis huomenna tai perjantaina pojan kanssa piipahtaa. Poika on semmonen ostosten rajotin, että ainakaan ei tuu tuhlattua rahaa :D[/QUOTE]

Tuo kaappi on kyllä ihana.

löydöt tältpäivältä. unikko kelta-pinkki mekko tytölle 4e, friiscompanyn iso musta nahkalaukku 3e, ja sentin käytetty escadan cherry in the air 8e. :) :) happyhappyhappy :)

Yhteistyössä