Kirkkonummi asuinpaikkana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vaan

Vieras
Mielessä on ostaa koti tai rakentaa Kirkkonummelle. Onko siellä ehdottomia ns. huonoja alueita? MItes on Gesterby, Neidonkallio, Bro, keskusta tai entäs Masala? Niistä olen kuullut huonoa, mutta onko ne oikeasti huonoja?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi noihin paikkoihin ei kannata muuttaa?

Ainakin sillon kun mä asuin gesterbyssä, niin se oli oikeastaan vaan täynnä pelkkiä nistejä ja alkoholisteja ja masalassa taas on vähän sama juttu. Tosin masalassa asuu kyllä paljon lapsiperheitä, mutta en mä ainakaan sinne ikinä muuttais. Rauhattomia paikkoja molemmat etenki gesterby

Minulla ei ole kokemusta muutoin kuin lähinnä kyläilypaikkoina. Seutu näyttää minusta rauhalliselta.
Eräs ystäväni on asunut lapsuutensa Masalassa. Lapsuus oli ihan ok aikaa, mutta sitten ystäväpiirissä alkoi liikkua aika paljon huumeita. Hän ei kuulemma itse sinne haluaisi takaisin muuttaa. Masalan lukio ei ole kovin hyvin pärjännyt valtakunnallisissa vertailuissa.

Älä muuta paska kunta, siis ihan hanurista, kaikki asiat tulee jälkijunassa, täällä asuu jo aivan liikaa lapsiperheitä, koulut on ihan täynnä, vaikka uusia rakennetaan niin silti ovat jo valmiiksi liian pieniä, julkinen liikkenne, on kyllä junan varassa

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:

Minulla ei ole kokemusta muutoin kuin lähinnä kyläilypaikkoina. Seutu näyttää minusta rauhalliselta.
Eräs ystäväni on asunut lapsuutensa Masalassa. Lapsuus oli ihan ok aikaa, mutta sitten ystäväpiirissä alkoi liikkua aika paljon huumeita. Hän ei kuulemma itse sinne haluaisi takaisin muuttaa. Masalan lukio ei ole kovin hyvin pärjännyt valtakunnallisissa vertailuissa.

joo, masalan lukio on paska, mutta voi pyhä sylvi jos jonkin vitun lukion takia asunpaikkaa katotaan

Alkuperäinen kirjoittaja ei oo totta:
joo, masalan lukio on paska, mutta voi pyhä sylvi jos jonkin vitun lukion takia asunpaikkaa katotaan

Joillekin tuollakin seikalla voi olla merkitystä. Varsinkin, jos aikoo asua paikkakunnalla koko loppuelämänsä.
Vapaata assosiaatiota nimestä Masala :)

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Kantvik täysin ruotsinkielistä, kaupasta et saa mitään ilman ruotsin osaamista. Masalassa kävin töissä ja ahdisti.

:laugh:

Et osannut ruokakaupassa käydä, kun kassatäti sanoi hinnat ruotsiksi? Justiinsa.

Suomessa suomeksi!!! Pälli. Pyh.

Aha, että oikein nimittelemään aloit. Justiinsa.
Onneksi sinun ei tarvitse enää pelätä ruotsinkielisiä. *halaa*

Jos pakko muuttaa Kirkkonummelle niin Jorvas ok ja Hirsala.Mutta ensisijalla kehottaisin katsomaan muita paikkoja kuin Kirkkonummi-eihän sinne muuta kuin siksi ettei ole varaa Espooseen.

HIh, kiitokset vinkeistä. Minusta to Fian kommentti oli paras... eihän sinne muuta kuin siksi ettei ole varaa espooseen... No näin on. Tontti Espoosta maksaa 170 000 euroa ja Kirkkonummelta 90000... kyllä minä mieluusti laitan tuon välirahan asuinneliöihin, kuin asua nököttäisin espoossa kalliilla tontilla autotallin varastossa, kun itse taloon ei ollut enää varaa :)

Laajakalliossa on ainaskin mukavaa! Myös Sundsbergistä moni tykkää, itsellä ei kokemusta. Esim. Jolkby ja Heikkilä ovat oikein rauhallisia ja viihtyisiä paikkoja.

Yhteistyössä