Kirkkkonummelta seuraa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jensku84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jensku84

Uusi jäsen
23.01.2012
4
0
1
Olemme joku aika sitten muuttaneet tänne Kirkkonummelle ja olisi kiva tutustua toisiin lapsiperheisiin. Itse olen 27-v ja pojat on 3v10kk ja 1v. Pojatkin tarttis uusia kavereita, kun ainakin esikoisen kaverit on päivisin hoidossa. Joten, jos olet lähistöltä, nii pistä yv:tä tai sitten vastaa tähän.

Hei,

Missä päin Kirkkonummea asutte?
Me ollaan muuttamassa Pohjois-Kirkkonummelle Kylmälään. Minulla ikää on 34.v. ja poika on 11kk. Olisi kiva saada seuraa etenkin päiviin, kun mies tekee pitkää työpäivää.

Moi!

Me asutaan Kantvikin suunnalla, mutta auto on käytössä päivisin, niin äkkiä tuon matkan hurahtaa.. Meilläkin on tilanne, että mies on päivät ja illat poissa. Joten olisi todellakin kiva saada seuraa, kun ei vielä tunne pahemmin täältä ketään. Milloin muutatte tänne päin?

Hei,

Me muutetaan helmikuun alussa. Mullakin on auto käytössä, joten pääsen liikkumaan helposti myös toiselle puolella Kirkkonummea.

mammuli83; Oletko käynyt Veikkolassa MLL:n perhekerhoissa? Netin mukaan siellä olis kerhoja.

Kun saadaan muutto tehtyä, olisi kiva tavata. :-) Nyt pitäisi vaan saada inspiraatio pakkaamiseen. Inhoan muuttamista.

Mulle voi laittaa mailia osoitteeseen ninju78@gmail.com

Yhteistyössä