Kirjoitin facebookin tilapäivitykseen että olen laihdutuskuurilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suruinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suruinen

Vieras
en ihan noin sanoin vaan että jätän pois herkut ja aion karistaa muutaman kilon, niin oma mieheni painoi siihen tykkää tästä

tuli jotenkin paha mieli, enkö kelpaa hänelle tälläisenä.
Kun mies halasi minua myöhemmin ravistauduin irti, tuli tunne että hän ei halua koskettaa läskejäni koska on iloinen kun aion laihduttaa.

en hänellä mielipahastani ole edes kertonut, itsekseni vain tuumailen

*huoh*

mitä mieltä te täällä olette ?
(puran täällä kun en viitsi riitaa miehen kanssa aloittaa)

?? Nyt en oikein ymmärrä ongelmaasi. Totta hemmetissä miehesi on iloinen ja haluaa kannustaa sinua laihdutuksessa. Mun mies osti mulle salikortin joululahjaksi, enkä ajatellut loukkaantua siitä yhtään. Mulla on painoa 67kg ja kaikki mahassa ja lantiolla, eli tarpeeseen tulee!
Älä ole liian herkkähipiäinen-miks sitä sitten Facebookissa julistat jos et kestä yhtään kommenttia. Oisko ollut parempi että miehesi ois painanut sitä "en tykkää"-nappia????

Mä luulen että halusi vain kannustaa! Ymmärrän kyllä pointtisi, ajattelet, että mies toivoo sinun laihduttavan.. Mutta mä uskon, että mies tarkoittaa vain, että tsemppaa sinua sinun omassa yrityksessäsi. Samoin kun jos olisit ilmoittanut, että aiot mennä valokuvauskurssille, niin mies olis laittanu samoin, hyvä, mee vaan. Et silloin varmaan olisi loukkaantunu, että mies pitää sinua huonona valokuvaajana? Paino on vain niin arka paikka monelle, että varmaan siksi sinullakin kääntyi näinpäin..

Musta tuntuu että nyt kaikki kaveri facebookissa ajattelee että mun mies ei pidä minusta tälläisenä. Ne kaikki hernekeppinaisetkin jotka mun kavereina nauraa mulle ja tietävät että ovat haluttavia mun miehen silmissä nyt koska tietävät että mies pitää oikeasti laihoista eikä tälläsistä paksukaisista. Oikeasti siellä mun kavereissa muutamia jotka yrittäneet mun miestä saalistaa, nyt varmaan yrittävät vielä enemmän koska tietävät että mies ei ole tyytyväinen minuun :-(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Musta tuntuu että nyt kaikki kaveri facebookissa ajattelee että mun mies ei pidä minusta tälläisenä. Ne kaikki hernekeppinaisetkin jotka mun kavereina nauraa mulle ja tietävät että ovat haluttavia mun miehen silmissä nyt koska tietävät että mies pitää oikeasti laihoista eikä tälläsistä paksukaisista. Oikeasti siellä mun kavereissa muutamia jotka yrittäneet mun miestä saalistaa, nyt varmaan yrittävät vielä enemmän koska tietävät että mies ei ole tyytyväinen minuun :-(

Minkä ihmeen takia sulla on tuollaisia naisia "kavereina"????
Edelleenkin, miksi läksit tuollaista kirjoittamaan jos et oikeesti halua että kukaan tietää. Itse loitit.
Suosittelen että poistat ruksista tekstisi sieltä facebookista niin sun ei tarvitse enää miettiä mitä muut miettii.

en ole tästä mitään miehellä puhunut että loukkaannuin, niin miten silloin hysteerisesti ylianalysoin? Koska tämä asia ei ole niin "kipeä" kuitenkaan tämä kuuluu asioihin joita puran tänne palstalle, en oikealle elämälle :-D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no vaikka se on mulle arka paikka voin siitä puhua ja kirjoittaa facebookkiin. En silti halunnut että mies tykkää siitä että laihdutan.

Oi että, tää on kyllä aika hassu juttu, en tarkoita irviä, mutta oikeasti ei ole ihme, etteivät miehet aina ymmärrä naisia.

Yhteistyössä