mäkin kirjoitin ja 2 kaveria tykkäs siitä. oon täysin normaalipainoinen,alarajoilla ja silti.. enkä ota nokkiini.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:niin mutta miksi se päätti sitten kaikista muista tiloista valita tämän laihdutuksen !!??
valittavana olisi ollut myös uudet raidat laitettu hiuksiin (ei ole kommentoinut edes kotona, ehkä niitä raitoja ei löydy tästä valtavasta läskivuoresta?), ompelin wc-papereille pussukkatelineen, tildoja (kuvatkin oli facebookissa) no niitä tuskin on huomannut kotonakaan, uuden vuoden iloja ->raketteja ja lapset, hyvää ruokaa, leffailtaamme joka oli romanttinen yms joista olen kertonut viime päivinä facebookissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:saa, siis kyllä oikeesti saasiis vähän, tähän tulis nyt se tonttuhymiö jos vois laittaa. aika jännä et muut ajattelee noin erilailla, vaikka sen arvasinkin jo aloitusta kirjottaessa. Mutta oikeasti silti aika jännä ja (hyvä) et monilla noin paljon parempi itsetunto.
Mä oon vaan lihonut siitä kun tapasin mieheni 15kg et se varmaan myös syynä et tuntuu että mies sai muuta kun luuli :-(
Alkuperäinen kirjoittaja suruinen:en ihan noin sanoin vaan että jätän pois herkut ja aion karistaa muutaman kilon, niin oma mieheni painoi siihen tykkää tästä
tuli jotenkin paha mieli, enkö kelpaa hänelle tälläisenä.
Kun mies halasi minua myöhemmin ravistauduin irti, tuli tunne että hän ei halua koskettaa läskejäni koska on iloinen kun aion laihduttaa.
en hänellä mielipahastani ole edes kertonut, itsekseni vain tuumailen
*huoh*
mitä mieltä te täällä olette ?
(puran täällä kun en viitsi riitaa miehen kanssa aloittaa)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:hyvä pointi candide tuo kommunikointihäiriö (valkenikohan mulle nyt jotain..) ihan kuin ois lamppu syttyny jossain.. jos se oikeesti ei ajattelekaan niin et mun laihdutettava?
Suren myös et ajatteleeko mun kaverit et olen läski miehen mielestä, mutta jos te kaikki kerran ajattelette eri tavoin kun mä niin eikö kaveritkin ajattele kuten te ja mulla ei ole sillä suunnalla hätää?