Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:huomenta rakkaat,ihanat muruset. :heart: :wave:
MURMELIII!! Huomenta :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:huomenta rakkaat,ihanat muruset. :heart: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:huomenta rakkaat,ihanat muruset. :heart: :wave:
Kattos vaan. Kukis on kömpinyt kannon alta esiin. :wave:
Kuhan heiluttelen huvikseni. Haen huomiooAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
Mitä sä huidot
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:huomenta rakkaat,ihanat muruset. :heart: :wave:
mistä kannon alta,putoson taas heti alkuusa kelkasta.
Ja mä shoppailin.Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie oonkii jo siivonnu,olin reipas tyttö.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:huomenta rakkaat,ihanat muruset. :heart: :wave:
mistä kannon alta,putoson taas heti alkuusa kelkasta.
Eksää siellä nukkunutkaan
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Ja mä shoppailin.Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie oonkii jo siivonnu,olin reipas tyttö.
Te ootte ollu kyllä tosi reippaita... :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Ja mä shoppailin.Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie oonkii jo siivonnu,olin reipas tyttö.
No näämmä Tuota mörrimöykkyä tulee lauleskeltua pojalle melkein päivittäin. Tykkää laulusta kun siinä on noita R- kirjaimia niin paljonAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Meillä taas on kuunneltu lastenlauluja.
oot tainut tosiaan nukkua kannon alla kun pitää heti suihkuun mennäAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie meen kipasee nopsaa suihkus ja palailen sit takasin. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:No näämmä Tuota mörrimöykkyä tulee lauleskeltua pojalle melkein päivittäin. Tykkää laulusta kun siinä on noita R- kirjaimia niin paljonAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Meillä taas on kuunneltu lastenlauluja.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Mut nyt meen, max 10 minsaa poissa. Ja kukaan ei lähe täältä mihinkään sillä välin |O :xmas: