pohjantähdenalla
Kinkkujako metsästät?Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Kinkkujako metsästät?Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
:hug: mutta kun... mutta kun... se on tää mun temperamentti :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla::'( Ilta pilalla :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:tsori, vähän kiivastuin... vähän vaan... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Laitoin joAlkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Mä en tajunnu sun juttua |O selitä :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Nytkö kaikki jo karkaa |O
Ja mä en viä karannu... SOKEE |O |O :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81::hug: mutta kun... mutta kun... se on tää mun temperamentti :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla::'( Ilta pilalla :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:tsori, vähän kiivastuin... vähän vaan... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Laitoin joAlkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Mä en tajunnu sun juttua |O selitä :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Nytkö kaikki jo karkaa |O
Ja mä en viä karannu... SOKEE |O |O :xmas:
SE EI OOKKAAN KURKKU.......SE ON VIHREÄ MAMBA.....MAAILMAN NOPEIN KÄÄRME........Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Mua jaksaa aina naurattaa toi sun kurkkus... oot jotensakin koominen näkyAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Siinähän sä oot! Huh :hug: ei saa säikytellä tolleen...Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:SE EI OOKKAAN KURKKU.......SE ON VIHREÄ MAMBA.....MAAILMAN NOPEIN KÄÄRME........Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Mua jaksaa aina naurattaa toi sun kurkkus... oot jotensakin koominen näkyAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
ps. ette kerro äiteelle, että mie sohlaan täällä käärmeellä :x
Hyi sua,etkös yhtään ajattele mihin tuokin mamba voisi karata :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:SE EI OOKKAAN KURKKU.......SE ON VIHREÄ MAMBA.....MAAILMAN NOPEIN KÄÄRME........Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Mua jaksaa aina naurattaa toi sun kurkkus... oot jotensakin koominen näkyAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Ei se karkaile....se on kiintynyt muhun.....sulavasti antaa itsellään ratsastaaAlkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Hyi sua,etkös yhtään ajattele mihin tuokin mamba voisi karata :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:SE EI OOKKAAN KURKKU.......SE ON VIHREÄ MAMBA.....MAAILMAN NOPEIN KÄÄRME........Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Mua jaksaa aina naurattaa toi sun kurkkus... oot jotensakin koominen näkyAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Olit siis ihan pihalla. Ja mä olin pihalla... vaikka en ollukkaan tuolla oikeasti pihalla. Mutta muuten pihalla. Sä oli oikeesti pihalla. JA nyt sä oot pihalla, että mitä toi selittää... onks se ihan pihalla?Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Sä oot pihalla.....suomeksi kävin tupakilla..... :/Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Olit siis ihan pihalla. Ja mä olin pihalla... vaikka en ollukkaan tuolla oikeasti pihalla. Mutta muuten pihalla. Sä oli oikeesti pihalla. JA nyt sä oot pihalla, että mitä toi selittää... onks se ihan pihalla?Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Arrrrvasin Hyi hyi. Siis sillä hyi, että kehtasit jättää meiät tänne tälleen ihmetteleen...Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Sä oot pihalla.....suomeksi kävin tupakilla..... :/Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Olit siis ihan pihalla. Ja mä olin pihalla... vaikka en ollukkaan tuolla oikeasti pihalla. Mutta muuten pihalla. Sä oli oikeesti pihalla. JA nyt sä oot pihalla, että mitä toi selittää... onks se ihan pihalla?Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Etkä pyytänyt mua mukaanAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Sä oot pihalla.....suomeksi kävin tupakilla..... :/
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Arrrrvasin Hyi hyi. Siis sillä hyi, että kehtasit jättää meiät tänne tälleen ihmetteleen...Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Sä oot pihalla.....suomeksi kävin tupakilla..... :/Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Olit siis ihan pihalla. Ja mä olin pihalla... vaikka en ollukkaan tuolla oikeasti pihalla. Mutta muuten pihalla. Sä oli oikeesti pihalla. JA nyt sä oot pihalla, että mitä toi selittää... onks se ihan pihalla?Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Etkä pyytänyt mua mukaanAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Sä oot pihalla.....suomeksi kävin tupakilla..... :/
:wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Mä oon vähän väsy... (sen saattaa huomata ) paree mennä nyt nukkumaan vaan... Mutta nähhään murmelit :wave:
Hyvää yötä, kauniita unia
Hyvää yötä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Mä oon vähän väsy... (sen saattaa huomata ) paree mennä nyt nukkumaan vaan... Mutta nähhään murmelit :wave:
Hyvää yötä, kauniita unia
Sitten kans lupaat :wave: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Etkä pyytänyt mua mukaanAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Sä oot pihalla.....suomeksi kävin tupakilla..... :/
:ashamed: seuraavalla kerralla....jookosta...... :flower: :heart:
Lupaan kautta kiven ja kannon... :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Sitten kans lupaat :wave: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Etkä pyytänyt mua mukaanAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Sä oot pihalla.....suomeksi kävin tupakilla..... :/
:ashamed: seuraavalla kerralla....jookosta...... :flower: :heart: