Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:..Kiven voi heittää ja kannon kaivaa irti :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:..Kiven voi heittää ja kannon kaivaa irti :saint:
Mitäs tilasit? Mäkin voisin vaikka tilata muuten jotakin... vai pitäsköhän odottaa vaan alennusmyyntejä.... Mulle ei tuu henkkamaukan kuvastoo, miks miks miks... Tykkään ennemmin kattoo siitä kun nettisivuilta.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Kävin juuri tekemässä H&M:lle tilauksen...taas :ashamed: :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Mitäs tilasit? Mäkin voisin vaikka tilata muuten jotakin... vai pitäsköhän odottaa vaan alennusmyyntejä.... Mulle ei tuu henkkamaukan kuvastoo, miks miks miks... Tykkään ennemmin kattoo siitä kun nettisivuilta.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Kävin juuri tekemässä H&M:lle tilauksen...taas :ashamed: :xmas:
HEI, mutta mähän oon vanhanaikanen
auts :/Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:...Ja edellisetkään tilaukset ei ole vielä tulleet. :ashamed: Tulee iiiiiiso lasku :/
Sun pitäis olla myötätuntoinen |OAlkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:auts :/Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:...Ja edellisetkään tilaukset ei ole vielä tulleet. :ashamed: Tulee iiiiiiso lasku :/
Voi raukkaa :hug: Oon tosi pahoillani :hug:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Sun pitäis olla myötätuntoinen |OAlkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:auts :/Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:...Ja edellisetkään tilaukset ei ole vielä tulleet. :ashamed: Tulee iiiiiiso lasku :/
Julma |O |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Voi raukkaa :hug: Oon tosi pahoillani :hug:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Sun pitäis olla myötätuntoinen |OAlkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:auts :/Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:...Ja edellisetkään tilaukset ei ole vielä tulleet. :ashamed: Tulee iiiiiiso lasku :/
Mitäs menit tilailemaan :kieh:
:saint: Kivahan se on välillä vähän shoppailla. Tai shoppailla vähän enemmänkinAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Julma |O |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Voi raukkaa :hug: Oon tosi pahoillani :hug:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Sun pitäis olla myötätuntoinen |OAlkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:auts :/Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:...Ja edellisetkään tilaukset ei ole vielä tulleet. :ashamed: Tulee iiiiiiso lasku :/
Mitäs menit tilailemaan :kieh:
.nokun mulla ei ole mitään päälle laitettavaa
Ihan kun mä ja mun mies ostoksilla :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa: