Vähän ihquu :heart: :heart: Taidat mulle kirjoitella.....Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
ööh... esititpä vaikean mä veikkaan, että tästä hommasta on jo unohtunut tuo tappohomma.....Alkuperäinen kirjoittaja Kuikka:Ootteko te määritelleet, kuinka kauan ketjun viimenen viesti pitää olla viimenen, että se olisi se "ketjuntappoviesti"?
Tainnut käydä niin, että me tapetaan noita muita ketjuja...lohduttavaa tietää ettei tätä saa kukaan nirhattuaAlkuperäinen kirjoittaja LowRider:ööh... esititpä vaikean mä veikkaan, että tästä hommasta on jo unohtunut tuo tappohomma.....Alkuperäinen kirjoittaja Kuikka:Ootteko te määritelleet, kuinka kauan ketjun viimenen viesti pitää olla viimenen, että se olisi se "ketjuntappoviesti"?
Mä kirjoitan joulukortteja :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Vähän ihquu :heart: :heart: Taidat mulle kirjoitella.....Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
multa jää kyllä tänä jouluna kortit kirjoittamatta ja lähettämättä... :ashamed: :'(Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mä kirjoitan joulukortteja :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Vähän ihquu :heart: :heart: Taidat mulle kirjoitella.....Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
ihana jouluinen maisema :heart:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Ai mulle :heart:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mä kirjoitan joulukortteja :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Vähän ihquu :heart: :heart: Taidat mulle kirjoitella.....Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
niin määkii |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mä haluun lunta |O
Hobby Hall??????????Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:niin määkii |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mä haluun lunta |O
voiks sitä lunta tilata jostain?!
Kokeillaan vaikka www.lappi.fi/lumentilausAlkuperäinen kirjoittaja LowRider:niin määkii |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mä haluun lunta |O
voiks sitä lunta tilata jostain?!