No mutta rastihan se siinä Nam,makaroniloota on kyllä tooosi hyvääAlkuperäinen kirjoittaja LowRider::wave: soon moro!
tulin vaan silleen poikkeemaan, kun mulla makaroniloota uunissa....
rastipa hyvinkin täytyy varmaan mennä ottamaan se loota pois uunista, ennenkuin tulee käristystäAlkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:No mutta rastihan se siinä Nam,makaroniloota on kyllä tooosi hyvääAlkuperäinen kirjoittaja LowRider::wave: soon moro!
Juu,hyvää ruokahalua :wave: Mäkin saan kohta ruokakassit kaappiin,kun mies vaan tulisi sieltä kaupastaAlkuperäinen kirjoittaja LowRider:rastipa hyvinkin täytyy varmaan mennä ottamaan se loota pois uunista, ennenkuin tulee käristystäAlkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:No mutta rastihan se siinä Nam,makaroniloota on kyllä tooosi hyvääAlkuperäinen kirjoittaja LowRider::wave: soon moro!
do dii, tuli sitten syötyä sitä makaronilootaaAlkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Juu,hyvää ruokahalua :wave: Mäkin saan kohta ruokakassit kaappiin,kun mies vaan tulisi sieltä kaupastaAlkuperäinen kirjoittaja LowRider:rastipa hyvinkin täytyy varmaan mennä ottamaan se loota pois uunista, ennenkuin tulee käristystäAlkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:No mutta rastihan se siinä Nam,makaroniloota on kyllä tooosi hyvääAlkuperäinen kirjoittaja LowRider::wave: soon moro!
Ooksä toi sohvanvaltaaja?Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:
tietenkin olen lattia on niin kova....Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Ooksä toi sohvanvaltaaja?Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:
Tietenkin! :kieh: Pitää osata kouluttaa kunnollaAlkuperäinen kirjoittaja LowRider:tietenkin olen lattia on niin kova....Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Ooksä toi sohvanvaltaaja?Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:
Mullekin on tullut noita viestejäAlkuperäinen kirjoittaja LowRider:isoveli koitti tänään tehdä mulle käytännön pilan..... lähetti tekstarin työnumerostaan, jota mulla ei ole puhelimen muistissa "hei soita, kuulin susta aivan vitun häiritsevän juorun....."
ei kun hengaillaan...Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Jammataanko vähän? :wave:
No kai sekin sit sopiiAlkuperäinen kirjoittaja LowRider:ei kun hengaillaan...Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Jammataanko vähän? :wave: