voisitko ystävällisesti mennä nukkumaan,kun vaikutat tosi väsyneeltä.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:ET |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie taijan lähtee kattoo telkkuu...uskaltaiskohan...
Ei, minä vaanAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Tosi ihana....Onkos sun mummo kuvassa?Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
Ei mua kyllä väsytä yhtäänAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:voisitko ystävällisesti mennä nukkumaan,kun vaikutat tosi väsyneeltä.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:ET |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie taijan lähtee kattoo telkkuu...uskaltaiskohan...
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Ei mua kyllä väsytä yhtäänAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:voisitko ystävällisesti mennä nukkumaan,kun vaikutat tosi väsyneeltä.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:ET |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie taijan lähtee kattoo telkkuu...uskaltaiskohan...Ei sitten yhtään
Ei pelotakkaanAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ei nuo mömmeröt pelota yhtään...
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Sori Kukkis... Teissä oli jotain niin samaa
Jaa, mää vai |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Ei mua kyllä väsytä yhtäänAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:voisitko ystävällisesti mennä nukkumaan,kun vaikutat tosi väsyneeltä.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:ET |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie taijan lähtee kattoo telkkuu...uskaltaiskohan...Ei sitten yhtään
voi jehna sentään...että osaa olla hankala ihminen.
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Jaa, mää vai |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Ei mua kyllä väsytä yhtäänAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:voisitko ystävällisesti mennä nukkumaan,kun vaikutat tosi väsyneeltä.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:ET |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie taijan lähtee kattoo telkkuu...uskaltaiskohan...Ei sitten yhtään
voi jehna sentään...että osaa olla hankala ihminen.
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:No mut mä päästän teidät pälkähästä, mun nimittäin pitää mennä nukkumaan. Tättäräkin on ihan poikki
Ei nyt ole mikään nukkumaanmenoaika |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:No mut mä päästän teidät pälkähästä, mun nimittäin pitää mennä nukkumaan. Tättäräkin on ihan poikki