Mäkin menen, öitä :flower: öitä. :wave:
kukamieoon 26.11.2007 #6 351 Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2: Mäkin menen, öitä :flower: Click to expand... öitä. :wave:
HuittistenHullunHalvatHuvit 26.11.2007 #6 353 Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2: Mäkin menen, öitä :flower: Click to expand... Jo vain... mie uskonkin taas sua. Jäät sinne kytikselle kuiteskin.
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2: Mäkin menen, öitä :flower: Click to expand... Jo vain... mie uskonkin taas sua. Jäät sinne kytikselle kuiteskin.
kukamieoon 26.11.2007 #6 354 mie lähen hetkeks kattoo sitä telkkuu ja sit nukkumaan,öitä kaikille. :wave:
KiviäkinKiinnostaa 26.11.2007 #6 356 Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä: Mä sain jäädä yksinvaltiaaksi Click to expand...
HuittistenHullunHalvatHuvit 26.11.2007 #6 357 Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa: Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä: Mä sain jäädä yksinvaltiaaksi Click to expand... Click to expand... Hus sieltä |O |O |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa: Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä: Mä sain jäädä yksinvaltiaaksi Click to expand... Click to expand... Hus sieltä |O |O |O |O
HuittistenHullunHalvatHuvit 26.11.2007 #6 364 Toisaalta voi olla parempi ettet mene nukkumaan..... Elmo watches you wen you sleep En ehkä luottas tuohon kaveriin
Toisaalta voi olla parempi ettet mene nukkumaan..... Elmo watches you wen you sleep En ehkä luottas tuohon kaveriin
HuittistenHullunHalvatHuvit 26.11.2007 #6 367 Mutta muista pestä hampaat ennenkuin menet nukkumaan :kieh: Sori tuo mun lemmikki vähän lainaa sitä sun harjaa ensin.
Mutta muista pestä hampaat ennenkuin menet nukkumaan :kieh: Sori tuo mun lemmikki vähän lainaa sitä sun harjaa ensin.
KiviäkinKiinnostaa 26.11.2007 #6 368 Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä: Mutta muista pestä hampaat ennenkuin menet nukkumaan :kieh: Sori tuo mun lemmikki vähän lainaa sitä sun harjaa ensin. Click to expand... Ei se mitään. Lainatkoon vaan. Otan uuden harjan itselleni.
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä: Mutta muista pestä hampaat ennenkuin menet nukkumaan :kieh: Sori tuo mun lemmikki vähän lainaa sitä sun harjaa ensin. Click to expand... Ei se mitään. Lainatkoon vaan. Otan uuden harjan itselleni.