No vihdoinkin *läähättää* Alko mennä käsivarresta jo tunto |OAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
No vihdoinkin *läähättää* Alko mennä käsivarresta jo tunto |OAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Kevät toi, kevät toi muurarin, kevät toi, kevät toi maalarin, kevät toi rakennuksille hanslankkarin ja rannoille hampparinAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Lauletaanpa yhdessä:
Ratiriti ralla, tuli talvi halla, kuuraparta tuiski tukkaa, lumiviittaa, harmaa sukka. Ratiriti ralla tuli talvi halla
Pitikö se kieli nyt siihen laittaa |O Kuinka monta kertaa on tuostakin varoitettu |O . Ja nyt sitten hyräilet mukana |O Onko selvä? |OAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
????[/quote]Alkuperäinen kirjoittaja täh:No vihdoinkin *läähättää* Alko mennä käsivarresta jo tunto |O
Väärä biisi |O ja äkkiä ne talvi/joululaulut kehiin....tai tontut suuttuu |O :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Kevät toi, kevät toi muurarin, kevät toi, kevät toi maalarin, kevät toi rakennuksille hanslankkarin ja rannoille hampparinAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Lauletaanpa yhdessä:
Ratiriti ralla, tuli talvi halla, kuuraparta tuiski tukkaa, lumiviittaa, harmaa sukka. Ratiriti ralla tuli talvi halla
Kesä...ööö...on parasta aikaaa. |O |O *keksii omia sävellyksiään*Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Väärä biisi |O ja äkkiä ne talvi/joululaulut kehiin....tai tontut suuttuu |O :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Kevät toi, kevät toi muurarin, kevät toi, kevät toi maalarin, kevät toi rakennuksille hanslankkarin ja rannoille hampparinAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Lauletaanpa yhdessä:
No :hug: joka tapauksessa. Mutta enää et kieltäs joka paikkaan tunge |OAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
No niin, nyt sitten tontut kertoo pukille |OAlkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Kesä...ööö...on parasta aikaaa. |O |O *keksii omia sävellyksiään*Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Väärä biisi |O ja äkkiä ne talvi/joululaulut kehiin....tai tontut suuttuu |O :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Kevät toi, kevät toi muurarin, kevät toi, kevät toi maalarin, kevät toi rakennuksille hanslankkarin ja rannoille hampparinAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Lauletaanpa yhdessä:
Älä viiti kuule pelotella! |O |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:No niin, nyt sitten tontut kertoo pukille |O
No niin, jokos laulat mun kanssa joululauluja? :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Älä viiti kuule pelotella! |O |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:No niin, nyt sitten tontut kertoo pukille |O
Äläkä sinä siellä heti asetu toisen puolelle. Pakkohan teille jonkun on kuria pitää |O |O . Yksi tunkee kielensä mihin sattuu ja toinen pullikoi joululaulujen kanssa |O |OAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Äläkä sinä siellä heti asetu toisen puolelle. Pakkohan teille jonkun on kuria pitää |O |O . Yksi tunkee kielensä mihin sattuu ja toinen pullikoi joululaulujen kanssa |O |OAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Mä meen tänään joulun avajaisiin ja siellä on pukki :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Äläkä sinä siellä heti asetu toisen puolelle. Pakkohan teille jonkun on kuria pitää |O |O . Yksi tunkee kielensä mihin sattuu ja toinen pullikoi joululaulujen kanssa |O |OAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
*hyräilee kesälauluja*
So..? Meinaatko juoruta? |O |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mä meen tänään joulun avajaisiin ja siellä on pukki :kieh:
Ja nyt sitten |OAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Joo, jos et laula mun kanssa joululauluja |OAlkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:So..? Meinaatko juoruta? |O |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mä meen tänään joulun avajaisiin ja siellä on pukki :kieh:
Kielikello!!!!! |O |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Joo, jos et laula mun kanssa joululauluja |OAlkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:So..? Meinaatko juoruta? |O |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mä meen tänään joulun avajaisiin ja siellä on pukki :kieh:
Ai kun kiltti ootAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä: