|O |OAlkuperäinen kirjoittaja onego:hämähäkki syö sun lumiukko :xmas:
en mä hävinnyt vaan mies pakotti mut syömäänAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:jopa pikkis...
Pidä vaan pukkisi.Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:hyi hemmetti mitä elukoita työ laitatte,mie pysyn pukki linjalla.
on siulla aika julma mies kun tollei rupee pakottamaan.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:en mä hävinnyt vaan mies pakotti mut syömäänAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:jopa pikkis...
Niinpä Nyt se huusi, et minne sä taas katosit, et kas kummaa, kun et oo koneellaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:on siulla aika julma mies kun tollei rupee pakottamaan.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:en mä hävinnyt vaan mies pakotti mut syömäänAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:jopa pikkis...
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Niinpä Nyt se huusi, et minne sä taas katosit, et kas kummaa, kun et oo koneellaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:on siulla aika julma mies kun tollei rupee pakottamaan.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:en mä hävinnyt vaan mies pakotti mut syömäänAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:jopa pikkis...
Nyt se on jo uudessa vuodessaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Mä jo eilen säikähdin, että nyt me ollaan tapettu koko palstaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mitä varten ei eilen illalla päässyt tänne keskusteluun |O |O Ja mullahan ei mitään vieroitus oiteita ole |O :| :ashamed: