Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miuta on kyl tänä aamuna hiukka naurattanu ku sattu tää kaksplussa tunkemaa uniinkin.täs tulee se mitä unesta muistan.
kukkasen koira oli meillä jostain kumman syystä en tiedä miks ja se oli paskonu meijen kämpän täytee sellasia pikkuläjiä.sitten mie sanoin miun miehelle "että en varmana korjaa noita paskoja pois, tulkoon kukkis itte korjaamaan." johon miun mies sano "ei se voi tulla kun se asuu siellä kaksplussas". ja mie sanoin et "on se vähän hölmö ku ei oo sen vertaa kouluttanu koiraasa et se osais paskoa ulos,jo on helvetti."
eli ymmärsin että se kaksplussa ois joku kaupunki mis kukkis asu.
tossa siulle kukkanen.
:flower: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:tädädä tättärää!!!!
Sorriii :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:KUKKANEN: missä oot ollu . Ei tollai saa olla kauan poissa |O .poissaoloista pitää olla kirjallinen hakemus toimitettuna kaks päivää ennen |O
tädädättärää!!Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:tädädä tättärää!!!!
Tervo! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:terppa kaverit. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mitä varten ei eilen illalla päässyt tänne keskusteluun |O |O Ja mullahan ei mitään vieroitus oiteita ole |O :| :ashamed:
Se oli ihan hirveätä. Onneksi sain seuraa meseen.Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mitä varten ei eilen illalla päässyt tänne keskusteluun |O |O Ja mullahan ei mitään vieroitus oiteita ole |O :| :ashamed:
ei miullakaan mitään vierotusoireita tullu... oli se kyl aika kamalaa kun piti oikein keksiä mitä tekis...
mä olin koko illan pois..katsottiin leffoja yms..Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mitä varten ei eilen illalla päässyt tänne keskusteluun |O |O Ja mullahan ei mitään vieroitus oiteita ole |O :| :ashamed:
ei miullakaan mitään vierotusoireita tullu... oli se kyl aika kamalaa kun piti oikein keksiä mitä tekis...
OLin kaupassa eilen niin pukki tuli toivottamaan hyvää joulua. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:tänään on joulun avajaiset ja mä nään pukin . Jännittää ihan hirveesti
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:tänään on joulun avajaiset ja mä nään pukin . Jännittää ihan hirveesti
Meillä vauva valvotti yön. Taas flunssa ja hampaitaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:olipahan kiva yö.esikoinen on kuumeessa ja rupes yöllä oksentamaan ja tietty mie heräsin ain ku se ryntäili veskiin.sit seittemält heräsin ku keskimmäine kävi vessas,kerkesin just nukahtaa ku kuopus tuli meijen sänkyy.ihan mukavasti on yölläkin menoa ollu,hiukka väsyttää.
näytä.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:kuka haluaa nähdä meidän olohuoneen ja keittiön? voinpi pikaisesti näyttää, mut poistan ne sitten. JA kaikkihan haluaa |O