No niin kukkanen voi tulla sieltä rangaistus tuolista pois ja pyytää nätisti anteeksi :xmas:
Sorrii, kävin tässä välissä syömässäAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Ja kukkanen rangaistus penkkiin ja hetija istut siellä minuutti/ ikä vuosi |O
Ehän mä edes ollut siinäAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:No niin kukkanen voi tulla sieltä rangaistus tuolista pois ja pyytää nätisti anteeksi :xmas:
mä en ala, kun te ette uskoAlkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Ehän mä edes ollut siinäAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:No niin kukkanen voi tulla sieltä rangaistus tuolista pois ja pyytää nätisti anteeksi :xmas:
No niin, mähän sanoin, et Ville on täys mätä |OAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Hei hei. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Heippa vaan häjynkuriset |O
Joulupukki nappaa sinut orjaksi tunturille!!!!Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
niin minäkin näköjään..kukaan ei tervehtiny ees.. :'(Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie oon teille ihan ilmaa... :ashamed:
terve :wave: ja perhana nyt en saa ruveta taas rypemään itsesäälissä...Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:niin minäkin näköjään..kukaan ei tervehtiny ees.. :'(Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie oon teille ihan ilmaa... :ashamed:
miksi rypisit?! mitä?Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:terve :wave: ja perhana nyt en saa ruveta taas rypemään itsesäälissä...Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:niin minäkin näköjään..kukaan ei tervehtiny ees.. :'(Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie oon teille ihan ilmaa... :ashamed:
täältä tullaan.......