Tässä sun viestilleAlkuperäinen kirjoittaja vili43:
Minultakin sinulle :hug: ja osanottoni.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Iltaa.
Sulla on propelli selässä? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:|O |O Lopettakaa, se mun nakkaaminen pihalle. Miksi mä aina lentelen täältä pois |O
Ei ole |OAlkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Sulla on propelli selässä? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:|O |O Lopettakaa, se mun nakkaaminen pihalle. Miksi mä aina lentelen täältä pois |O
OnpasAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Ei ole |OAlkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Sulla on propelli selässä? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:|O |O Lopettakaa, se mun nakkaaminen pihalle. Miksi mä aina lentelen täältä pois |O
:wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Mies huutelee kainaloon elokuvaa kattomaan. Poikakin pitäs saada nukkumaan, joten poistun ainakin hetkeksi :wave:
(ja siis tämä on se viimeinen viesti tässä ketjussa)
:wave: Älä pelkää liikaa, mulle se on liian jännä. Mä nään jo painajaisia, jos maitopurkki kaatuu pöydässäAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:hei ladyt..jatkakaa te ..mä meen töllöttää tuota kolmosen jännäriä..on muuten hyvä :wave:
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Mies huutelee kainaloon elokuvaa kattomaan. Poikakin pitäs saada nukkumaan, joten poistun ainakin hetkeksi :wave:
(ja siis tämä on se viimeinen viesti tässä ketjussa)