Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:kiviäkinkiinnostaa mites se paska puoli jakselee?
hyvä kun maistuu.oisko jälkkäri toiveita,esim.jotai kakkuu?Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Kiitos pizzasta!!! Syö tässä samalla
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mulle maistuis kyllä pizza sisäisen puhdistautumisen jälkeen.
Luuletkos että mä tyydyn muutamaan palaan nyt kun on saatu tää pakoputki taas kuntoon. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mulle maistuis kyllä pizza sisäisen puhdistautumisen jälkeen.
nappaa siekin muutama palanen,oot ansainnu kun siul on olt tänää vähän ongelmia.
pakoputki.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Luuletkos että mä tyydyn muutamaan palaan nyt kun on saatu tää pakoputki taas kuntoon. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mulle maistuis kyllä pizza sisäisen puhdistautumisen jälkeen.
nappaa siekin muutama palanen,oot ansainnu kun siul on olt tänää vähän ongelmia.
No ainaskin tää perä päristeli samaan malliin kuin meidän Corollan pakoputki. Joku olis voinut luulla vaikka identtisiksi äänikaksosiksi.Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:pakoputki.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Luuletkos että mä tyydyn muutamaan palaan nyt kun on saatu tää pakoputki taas kuntoon. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mulle maistuis kyllä pizza sisäisen puhdistautumisen jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
ootpas sie nyt herkkis.