|O Joo, ei tervehditä,ei |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Tädädä tättärää!!!!
moi B) just meinasinkin huhuilla että missäs se pikku lumipalllo oikein luuhaaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Tädädä tättärää!!!!
Ykki, kakki, kokki, nekki, vikki, kukki, sekki, kakki, ykki, kykki...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Yks, kaks, koli, neli....
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:moi B) just meinasinkin huhuilla että missäs se pikku lumipalllo oikein luuhaaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Tädädä tättärää!!!!
kivaa miten te saatte noita kuvia liikkumaan tänne..mä en saaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:moi B) just meinasinkin huhuilla että missäs se pikku lumipalllo oikein luuhaaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Tädädä tättärää!!!!Täällähän minä
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Ykki, kakki, kokki, nekki, vikki, kukki, sekki, kakki, ykki, kykki...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Yks, kaks, koli, neli....
Yksi,kaksi, koksi, neksi, viksi, kuksi, seksi, kaksi, yksi, kyksi....
Ylli, kalli, kolli, nelli, villi, piip, selli, kalli, ylli, kylli.... :xmas:
Nukkumattikin tuli sovitussa kellon ajassaAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:kivaaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:moi B) just meinasinkin huhuilla että missäs se pikku lumipalllo oikein luuhaaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Tädädä tättärää!!!!Täällähän minä
meillä kans..pirkule eilen livisti niin että kahvikupit lenteli..mikä lie sille tuli..ja arvaas kuka täällä valvo |O |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Nukkumattikin tuli sovitussa kellon ajassaAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:kivaaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:moi B) just meinasinkin huhuilla että missäs se pikku lumipalllo oikein luuhaaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Tädädä tättärää!!!!Täällähän minä
Heyyy, kui sää putsaat hampaitas mun tampoonin narull?Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Sillä oli kiire meilleAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:meillä kans..pirkule eilen livisti niin että kahvikupit lenteli..mikä lie sille tuli..ja arvaas kuka täällä valvo |O |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Nukkumattikin tuli sovitussa kellon ajassaAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:kivaaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:moi B) just meinasinkin huhuilla että missäs se pikku lumipalllo oikein luuhaaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Tädädä tättärää!!!!Täällähän minä
saakutti..ettei vaan alkais nukkumattikin lakkoilla..sen verran risaseks menny yöunet..Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Sillä oli kiire meilleAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:meillä kans..pirkule eilen livisti niin että kahvikupit lenteli..mikä lie sille tuli..ja arvaas kuka täällä valvo |O |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Nukkumattikin tuli sovitussa kellon ajassaAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:kivaaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:moi B) just meinasinkin huhuilla että missäs se pikku lumipalllo oikein luuhaaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Tädädä tättärää!!!!Täällähän minä
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Kuka uskalsi, mut heittää taas pihalle plussalta