kiva,sitten on viisainta että meet takas pötkölleen.alahan mennä oot ihan väsy.Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Aatelkaas palstasiskot, mulla on edelleen ihan tönkkö olo vaikka päiväunista on jo reilusti aikaa :attn:
Älä yhtään yritä kaapata valtaa nainen |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:kiva,sitten on viisainta että meet takas pötkölleen.alahan mennä oot ihan väsy.Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Aatelkaas palstasiskot, mulla on edelleen ihan tönkkö olo vaikka päiväunista on jo reilusti aikaa :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie oon kattos vallankaappari.
Lakkaatkos lätkimästä miuta sillä sillilläAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:täält pesee fisulla.
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Lakkaatkos lätkimästä miuta sillä sillilläAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:täält pesee fisulla.
Mun mies on todennut mooonta kertaa, että mulla ei oo kaikki matot ihan suorassa kun nauran täällä yksinäniAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Lakkaatkos lätkimästä miuta sillä sillilläAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:täält pesee fisulla.
oisitpa nähny miun miehen ilmeen kun nauroin näitä mein juttuja.seiso tossa ja katto ku joku hoo moilanen,no se on mies eikä se voi kaikkee tajuta vaik ihan mukava tapaus onkin. :heart:
meijen miehistä löytyy ilmeisesti samoja piirteitä.Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Mun mies on todennut mooonta kertaa, että mulla ei oo kaikki matot ihan suorassa kun nauran täällä yksinäniAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Lakkaatkos lätkimästä miuta sillä sillilläAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:täält pesee fisulla.
oisitpa nähny miun miehen ilmeen kun nauroin näitä mein juttuja.seiso tossa ja katto ku joku hoo moilanen,no se on mies eikä se voi kaikkee tajuta vaik ihan mukava tapaus onkin. :heart:
Näyttää pahasti ainakin siltäAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:meijen miehistä löytyy ilmeisesti samoja piirteitä.
Kapteeni Jack Sparrown laivamirri?Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
:wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miun pitää nyt taas lähtee koneelta pois kun tuo rakas lökäpöksy haluaa tulla tähän.katellaa josko kerkeisin viel myöhemmin piipahtamaan,heips. :wave: