Kirjoita tähän mitä oikeasti haluaisit kirjoittaa fb:ssä.

  • Viestiketjun aloittaja kauhea
  • Ensimmäinen viesti
Mä oon varmaan ihan älyttömän raskas hevosineni fb:ssa, mutta mitä sitten?
Ketään tuskin kiinnostaa mistä ilmansuunnasta mun konit paskoo mikäkin päivä.

Ennen jaksoin yrittää keskustella fb:ssa vakavistakin aiheista, kuten alkoholismista.
Lopetin sellaisen kun aina meni jollain herne nenään jos mielipide oli erilainen kuin itsellä. Jatketaan siis sillä turhanpäiväisellä tykkäämisellä ihmisten työvuoroista jne. Luulin että tuotakin sosiaalista mediaa voisi käyttää keskusteluun.
 
kahvikirahvi
[QUOTE="vieras";28070516]No sinä et todellakaan päätä mitä muut saa facebookin kirjoittaa :LOL: Omatkaan päivitykses niin mielenkiintosia ole :D Laittakaa ihmiset kiertoviestejä ja putousjuttuja oikein urakalla että tätä tolloa vituttais kahta kauheemmin :LOL:[/QUOTE]

En tajua miks vastaan tähän, mutta aloituksessahan kysyttiin mitä haluaisit oikeasti kirjoitta fb.ssä. Noin tekis mieli kirjoittaa, mutta toi olis aika nolo ja turha nillitys koska kaikkihan saa päivittää ihan mitä haluaa. Ja ne ärsyttävät saa piilotettua :p
 
No oikeastaan - olen halunnut ilmaista monesti, kuinka v*tuttaa se, että pienessä koulussa opettaja arvostelee höllemmin näkyvässä asemassa kunnassa olevien lapsia - mutten ole viitsinyt, koska piiri pieni pyörii ja kuppikunnat hyörii.
 
theguest
"kuule, anoppi, ei sun tarvi mun jokaista päivitystä jotenkin kommentoida, osa niistä on vierailuunliittyviä inside-vitsejä. Eikä niitä meidän lasta koskeviin päivityksiin aina tarvi laittaa "<3<3" tai "mummin ihana<3" kun et näemmä osaa muutakaan kirjottaa. Myös ne muka mysteeriset huomiohu*ra-päivitykset voisit jättää kokonaan kirjoittamatta, olet 54 et 24. Tällä paikkakunnalla kyllä tiedetään kenen miehen kanssa sulla on nyt "ihihihii<3" ja kuka jätti sut "taas yksin:'((( </3" Kiitos."
 
"vieras"
Mua ei v*ttu vois vähempää kiinnostaa mitä sä söit aamupalaksi. Edes kuvan kanssa.

Joo seli seli että ihanaa aikaa miehes kanssa vietät. Jos se aika ois oikeasti niin harvinaista ja ihanaa kuin annat ymmärtää, sä et postailis v*ttu viiden minuutin välein tekemiäs sieltä treffeiltä vaan keskittyisit siihen miehees.

Salille salille. Niin varmaan joo. Jännä juttu kun oot siellä juossut jo pitkään eikä mitään muutosta ole kuvien tai irl-muotojen perusteella tapahtunut. Että mee nyt ihan oikeesti sinne salille äläkä vaan unissas.

Sun elämä on paskaa, joopa joo. Ajattele v*ttu joskus mikä sulla on elämässä hyvin. Mies, lapset, kaikki hengissä ja terveitä. Katto pään päällä ja ruokaa pöydässä. Mut ei, kaikki on vaan niin huonosti. Ota ero ja muuta Somaliaan, eiköhän se siitä sitten iloksi muutu.

Hei, täähän oli hauskaa. :D :D
 
vieras jatkaa
Ai kun ihanaa kun teillä on aina aikaa puuhata omien lasten kanssa ja myös niiden kavereiden sekä sukulaislasten kanssa. Mun lapsi (teidän kummilapsi jos ette enää muista) tulisi varmaan mielellään joskus myös mukaan. Pieni on ollut ihmeissään kun ette ole synttäreillä käyneet moneen vuoteen eikä edes korttia ole tullut. Tai no, onneksi pieni ei enää niin kysele. Alkaa olla jo unohtanut teidät. En viitsi edes sille enää kertoa että olen teitä synttäreille pyytänyt, ette kuitenkaan tule. Ja sitten pieni ihmettelee kun siskon kummit kyllä käy ja hänen ei... En mä lahjoja kaipaa vaan p*rkele sitä että edes kerran vuodessa tulisitte käymään. Tai päästäisitte meidät käymään. Ilmeisesti musta tuli huono ihminen erottuani kun yhtäkkiä ei seura enää kelvannut...
 
Hohhoi
Sinulle, joka lisäät vähintään joka toinen päivä uuden kasvokuvan itsestäsi täydessä tällingissä, silmät suuriksi reväytettyinä ja huulet pullistettuina, sanoisin tämän: Olet kai huomennut, että sinulla on yli 400 kaveria? näistä kavereista 2-4 jaksaa enää tykätä näistä poseerauskuvistasi. Huomasitko, että kun lisäsit kuvan laskiaispullasta, jonka söit kahvilasta, se sai yli 60 tykkäystä? Mietippä sitä...........
 

Yhteistyössä