Kirjautumisongelmat

SyysYön Sade edelleen harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Ylläpito;21904341:
Hei, kokeileppa vielä tätä samaa neuvoa joka auttoi Sikke1-nimimerkille, eli:

kokeile tyhjentää selaimen välimuisti painamalla näppäimistöstä yhtäaikaa control- ja F5-näppäimiä ja yritä sitten kirjautua. Ensimmäisellä kirjautumiskerralla se voi vielä herjata, jos näin käy, yritä heti perään uudestaan.

kiitos yrityksestä, mutta ei auta :( kokeilin neljästi : ensin painoin kaikkia eriaikaan ja sitten yhtäaikaa, mutta ei :headwall:
 
ninina
Mulla ei oo kirjautumisongelmaa, mut haluaisin tietää miten saa lainattua toisten kirjoittamina tekstejä??

Kerhoissa on tosi hankala kirjoittaa ku pitää aina laittaa, et tää on sille ja sille vastaus ku ei osaa lainata.
 
"minä"
[QUOTE="minä";21929986]ei pääse sisään ei. salasanan kun kirjottaa ruutuunsa niin se näkyy kirjaimina. sitten sivusto herjaa että salasana/käyttis väärin.. ei kyllä ole[/QUOTE]
Kun kirjoitat ne ja painat sitä kirjaudu nappulaa eikä hyväksy niin siihen tulee toinen valkoinen ikkuna mihin voi laittaa salasanan ja käyttäjätunnuksen.Koita sitä se toimii minulla.
 
"SaNi-81"
Moi! Minäkään en pääse kirjautumaan, vaikka olen kaikki edellä mainitut temput tehnyt. Uutta salasanaakaan en voi tilata, koska mulla on tällä palstalla vanha s-posti osoite, enkä oo muistanu laittaa uutta..
 
"Onnellinen Villasukka"
Mä en saa millään tapaa kirjauduttua : (
kokeilin kirjautua omalla nikillä, kokeilin salasamoja toisinpäin, kokeilin tyhjentää välimuistin ctrl ja F5 yhtaikaa.
Vieläköhän löytyy joku keino...? : (
 
[QUOTE="SaNi-81";21977763]Moi! Minäkään en pääse kirjautumaan, vaikka olen kaikki edellä mainitut temput tehnyt. Uutta salasanaakaan en voi tilata, koska mulla on tällä palstalla vanha s-posti osoite, enkä oo muistanu laittaa uutta..[/QUOTE]

Laitatko uuden sähköpostiosoitteesi tulemaan osoitteeseen kaksplussaitti@otavamedia.fi, niin lähetämme sinulle uuden salasanan.
 

Yhteistyössä