Joo, Tiinat on luettu täälläkin moneen kertaan21. Hahaa! Tähän ei tulekaan sitä Ronja Ryövärintytärtä. Ensimmäinen "oikea" kirja joka kolahti oikein kunnolla oli Anni Polvan Tiina kirja ja taisin lukea koko sarjan
Joo, Tiinat on luettu täälläkin moneen kertaan21. Hahaa! Tähän ei tulekaan sitä Ronja Ryövärintytärtä. Ensimmäinen "oikea" kirja joka kolahti oikein kunnolla oli Anni Polvan Tiina kirja ja taisin lukea koko sarjan
Sammaa mieltä. Elokuvana en ole kyseistä kirjaa koskaan katsonutkaan. Ja kaikkein hämmästyttävintä (miesmakuni huomioon ottaen) on se, että kuolaan edelleenkin Colin Firthiä. Hölmö mie. Varsinainen tosielämän Bridget Jones.Suosikkikirja josta tehty elokuva : ylpeys ja ennakkoluulo sekä järki ja tunteet.
Ylpeydestä ja ennakkoluulosta parempi on kyllä se BBC:n sarja
No mutta Colin Firthin kuolaaminen on havaittu jo aikoja sitten olevan varsin universaalia ja täysin rajatonta hommaa, joka ei liity millään tavalla kuolaajan miesmakuun, ikään, sosiaaliseen asemaan, tai mihinkään muuhunkaanSammaa mieltä. Elokuvana en ole kyseistä kirjaa koskaan katsonutkaan. Ja kaikkein hämmästyttävintä (miesmakuni huomioon ottaen) on se, että kuolaan edelleenkin Colin Firthiä. Hölmö mie. Varsinainen tosielämän Bridget Jones.
Kyl mie taidan joutua vastaamaan tähänkin tuon RonjanAlkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;23874414:Päivä 21: Lapsuutesi suosikkikirja?
Ei hitto nää mun vastaukset alkaa olee aika ykstoikkosia Mut ei voi mittään... Kyl miun ultimate favoritti on Madeleine Brentin Midzi, tulitukka.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;23877486:Päivä 22 - Suosikkisi omistamistasi kirjoista?
Mie en halua olla Bridget Jones, pöljä kouhkaaja. Mie haluan olla Ronja Ryövärintytär, rohkea, itsenäinen ja seikkailunhaluinen. (vaikka minusta onki mukava, että mies on vähän kuin Mark Darcy)
Hm, mä omistan kai kaikki ne lukemani kirjat, joista pidän. Joten sikäli tähän kysymykseen on mahdoton vastata. Mutta otetaan ajankohtainen teos: olen mahdottoman ylpeä Sofi Oksasen Puhdistus-romaanista, luen sitä tällä hetkellä ties monettako kertaa, ja se on kyllä mestariteos. Klassikko jo syntyessään.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;23877486:Päivä 22 - Suosikkisi omistamistasi kirjoista?
Plöh, pitkä vastaus ja katosi. Noeisemitään.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;23877486:Päivä 22 - Suosikkisi omistamistasi kirjoista?
Mulla oli vähän sama vaiva. Joten valitsin sellaisen kirjan, jota olen usein tarvinnutHm, mä omistan kai kaikki ne lukemani kirjat, joista pidän. Joten sikäli tähän kysymykseen on mahdoton vastata..
:O Minun on pakko skarpata!Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;23881260:JUST NOIN Bridget Joneskin ajattelisi
...ainakin nämä englanti-suomi sanakirja, Velho ja leijona ja Käytöksen Kultainen Kirja.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;23877486:Päivä 22 - Suosikkisi omistamistasi kirjoista?
Puhdistus, olen yrittänyt monta kertaa, mutten koskaan pääse puusta pitkään.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;23888891:Päivä 23 - Kirja, jonka olet jo pidemmän aikaa halunnut lukea, muttet vieläkään ole lukenut
Täällä pohjantähden alla sarja ja Tuntematon sotilas.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;23888891:Päivä 23 - Kirja, jonka olet jo pidemmän aikaa halunnut lukea, muttet vieläkään ole lukenut
Vadelmavenepakolainen tuli ensimmäisenä mieleeni. Toinen on Vergiliuksen Aeneas, jonka ostin itselleni varmaan viisi vuotta sitten, mutta jota en vieläkään ole lukenut loppuun. Johonkin puoleenväliin tyssäsi aikoinaan.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;23888891:Päivä 23 - Kirja, jonka olet jo pidemmän aikaa halunnut lukea, muttet vieläkään ole lukenut
Tuulen viemää.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;23888891:Päivä 23 - Kirja, jonka olet jo pidemmän aikaa halunnut lukea, muttet vieläkään ole lukenut
Mulla myös, mutta nyt mä olen lukemassa Tuntematonta! Se oli yksi tämän vuoden lupauksistaTäällä pohjantähden alla sarja ja Tuntematon sotilas.
Vadelmavenepakolaista luin viime kesänä, kun ajoimme autolla Ruotsin läpi Tanskaan Se oli oikeasti viihdyttävä, vaikka ehkä välillä mietti että meneekö jo överiksi.. no, ei mennyt.Vadelmavenepakolainen tuli ensimmäisenä mieleeni. Toinen on Vergiliuksen Aeneas, jonka ostin itselleni varmaan viisi vuotta sitten, mutta jota en vieläkään ole lukenut loppuun. Johonkin puoleenväliin tyssäsi aikoinaan.